eli missä se oikee on ja miten vaihdetaa..?? en oo vielä ehtiny perehtyy asiaa... mut vois helpottaaet lähtis pakkasilla paremmi käyntii... e34 520 -89..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
miten vaihdetaa e34 bensasuodatin??
Collapse
X
-
Itse en laittanut edes putkipihtejä, koska päättelin/pelkäsin että vanhat ja kovat letkut hajoaa kun niitä alkaa puristelemaan. Otin vain rankasti irti ja tungin letkun sisään sopivan pultin joka tukki 99%:sti vuodot.. vähän sitä bensaa nyt tuli mutta ei se maata kaada.
Luonnollisesti putsarin vaihto menee normi korjausoppaan malliin eli, "irroita vanha ja laita uusi tilalle käänteisessä järjestyksessä"ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *
Comment
-
-
Originally posted by Mötörheadvanhat/kovat letkut kannattaa vaihtaa..tai sitte varmistaa että on palovakuutus..!!!
Tietenkin se on mulle sama että mitenkä joku kyseisen putsarin vaihtaa, vaikka ottaa tankin samalla alas ja vaihtaa senkin niinkuin vain varmuuden vuoksi.ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *
Comment
-
-
joo kyllähän nuo letkut ovat jo valmiiksi 'kovia' eli ei niitä kannata ruveta pahemmin taittelemaan. Jonkun verran ne tietenkin kestävät vääntelyä, niitä pitää itse asiassa vähän vääntääkin että saa suodattimen pois.
Itse kun vaihdoin suodattimen nin en tehnyt muita toimenpiteitä kuin otin tuohon liittyvän sulakkeen toki pois ennen vaihtotyötä.Ja akunkengät irti naturligtvis. Ämpäri kädessä sitten irroitin letkunpäät suodattimesta. Ei sielä paljoakaan tule tuota bensaa, desi-pari ehkä. Huomattavasti vähemmän kuitenkin mitä etukäteen odotin.
Comment
-
-
Originally posted by NCmotorsportJuurikin näin, mutta miksi tyhjentää tankkia??
Lyhyet ohjeet:
Fuel filter
- Screw driver
- 2 x needle nose vise-grip or hose pinchers.
- WD 40.
- 10mm socket + ratchet wrench
- Rugs
2. Loosen the hose clamps.
3. Remove the 10mm bolt.
4. Place the two needle nose vise-grip or hose pinchers near the two hose clamps.
5. Remove the two hose clamps and change the fuel filter.
6. Installation is reverse of removal.
Always install the new filter in the same direction that it was before.
Comment
Comment