Pakko kysyä tietäjiltä uskonvahvistukseksi seuraavaa, eli:
-lämpöä ei tunnu (etenkään nyt, kun jo etelässäkin on tullut pakkaskelit) riittävän auton sisälle "normaaliin tapaan", syynä luultavimmin termari
-orkkistermarihan on tuo 80-asteinen, siviilirohkeutta kun ei ole, niin se tullee kyseeseen (jotkut puhuneet 88- tai 92-asteisista)
-mites tuo vesipumpun kesto, jos nyt kiinni oleva termari vuotaa, niin joutuuko pumppu "liian koville" uuden termarin kanssa / eli kannattaako automaattisesti vaihtaa samalla? (oli jotain puhetta myös muoviropellisista pumpuista)
-ja sitten vielä itse urakasta, onko paha homma tehdä itse (ei välttämäti viitsis teettääkään, kun termari + pumppu taitavat maksaa yht. n. 70 erkkiä + työt ehkä min. jotain satkun luokkaa)?!?
Niin ja meinas unohtua tyystin se "huohotinputken lämmitysvastusasia" (oliko noin?), kannattaa laittaa (ehkä se kova talvi vielä tulee). Oliko jossakin valmiit "piuhanpaikat" tms...
...:Tänks:...
-lämpöä ei tunnu (etenkään nyt, kun jo etelässäkin on tullut pakkaskelit) riittävän auton sisälle "normaaliin tapaan", syynä luultavimmin termari
-orkkistermarihan on tuo 80-asteinen, siviilirohkeutta kun ei ole, niin se tullee kyseeseen (jotkut puhuneet 88- tai 92-asteisista)
-mites tuo vesipumpun kesto, jos nyt kiinni oleva termari vuotaa, niin joutuuko pumppu "liian koville" uuden termarin kanssa / eli kannattaako automaattisesti vaihtaa samalla? (oli jotain puhetta myös muoviropellisista pumpuista)
-ja sitten vielä itse urakasta, onko paha homma tehdä itse (ei välttämäti viitsis teettääkään, kun termari + pumppu taitavat maksaa yht. n. 70 erkkiä + työt ehkä min. jotain satkun luokkaa)?!?
Niin ja meinas unohtua tyystin se "huohotinputken lämmitysvastusasia" (oliko noin?), kannattaa laittaa (ehkä se kova talvi vielä tulee). Oliko jossakin valmiit "piuhanpaikat" tms...
...:Tänks:...
Comment