Juu aloin kirjottelemaan nyt kun pitäis vähän ratkoa ongelmia.
Minulla siis oli alunperin m-sport alusta tossa omassa 535 ja kyllästyin siihen traktoriluukkiin, -> ostin h&r madallusjouset nimellismadalluksella
-40 edestä ja -10 takanta.
toissailtana pantiin etujouset kaverinpajalla paikalleen, kasattiin varmasti oikein ja kaikki paikat kireellä. Eka iltana ei kuulunut mitään keulasta ja olin suht tyytyväinen lopputulokseen.
MUTTA eilen sitten alkoikin kolina vänkärinpuolelta, voiko se iskari noin helposti antautua kun vähän tiputtaa nokasta?
Tottahan mie huomasin että se vänkärin etutolppa oli suht. hengetön muttei se koskaan kolissut msport jousilla ja oli hyvä ajella.
Nyt kysynkin teiltä, mitä tolppia tonne eteen kannattaisi laittaa?
Koni/bilstein ei toki ole mahdottomuus jos joku liike tekee hyvän tarjouksen?
Ehdotuksia!
Toki tuolta saksasta ja muualta sais suhteellisen edullisesti etuiskarit jotku peruskaasut mut kestääkö ne sit ja millasetkohan ne on ajaa jos sellaset sinne pistäs.
Minulla siis oli alunperin m-sport alusta tossa omassa 535 ja kyllästyin siihen traktoriluukkiin, -> ostin h&r madallusjouset nimellismadalluksella
-40 edestä ja -10 takanta.
toissailtana pantiin etujouset kaverinpajalla paikalleen, kasattiin varmasti oikein ja kaikki paikat kireellä. Eka iltana ei kuulunut mitään keulasta ja olin suht tyytyväinen lopputulokseen.
MUTTA eilen sitten alkoikin kolina vänkärinpuolelta, voiko se iskari noin helposti antautua kun vähän tiputtaa nokasta?
Tottahan mie huomasin että se vänkärin etutolppa oli suht. hengetön muttei se koskaan kolissut msport jousilla ja oli hyvä ajella.
Nyt kysynkin teiltä, mitä tolppia tonne eteen kannattaisi laittaa?
Koni/bilstein ei toki ole mahdottomuus jos joku liike tekee hyvän tarjouksen?
Ehdotuksia!
Toki tuolta saksasta ja muualta sais suhteellisen edullisesti etuiskarit jotku peruskaasut mut kestääkö ne sit ja millasetkohan ne on ajaa jos sellaset sinne pistäs.
Comment