Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 kolinaa eestä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • juha h
    Newbiemmer
    • Oct 2005
    • 9

    e34 kolinaa eestä

    eli kolisee oikea etunen esim.pikkumontuis,oisko vika raidetangossa,ei lyö käsille .hitaasti rattia likuttaesa ei välystä tunnu eli toivottavasti ei simpukkavika (jos sellanen täs on) mut nopeasti ees taas liikkees kolahtelee +"muuta" peruuttaessa ja siitä jarruttaessa ulvoo kuin starwarsin wookie ei kiva kun "status" kaaralla kruisaa heh . ja edellisiin postauksiin sarja vastauksia:
    lastu on paikoillaan toimii ok tyhjäkäynti vapaa/vaihde +-400rpm? 9.12,05 menee säätöön eli katotaan sit lopputulos.
    lasin tummennus vielä projektiasteella,pitäis saada kuskinpuolen takaovi varmaan ensin aukeamaan
  • Leba
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 2101
    • Espoo

    #2
    Todennäköisin syy kolinaan kuopissa on kuluneet "koiranluut," et vaihdappa ne alkuun. Ei ole kalliit muistaakseni ~25 € kpl.
    Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

    Comment

    • cool10
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2005
      • 239
      • Stadi

      #3
      Reaktiotangot, pitkittäistuet, ylemmät tukivarret, millä nimellä niitä haluaakaan kutsua, ovat luultavasti vaihtokunnossa. Motonetissä 59e kpl.
      EX: 730i -89

      Comment

      • mcly
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2004
        • 354

        #4
        Originally posted by cool10
        Reaktiotangot, pitkittäistuet, ylemmät tukivarret, millä nimellä niitä haluaakaan kutsua, ovat luultavasti vaihtokunnossa. Motonetissä 59e kpl.
        Itellä kuulu jarrutuksessa aina sellanen kolina että rengas anto pikkusen periks pitkittäis suunnassa ja se johtuu ihan tosta reaktiotangosta niinku cool10 sano.. Epäilen vahvasti myös että ne on aika väljät. Nosta ihmeessä autos ylös jos vaan voit, ainaki etupää ja koita jollain sorkkaraudalla tai rautaputkella että mikä niistä antaa periks.. jos et jaksa tai voi niin ei noi ihan hirveesti maksa vaihdattaa kaikkia.. Voi myös testaa sillee et kiristät rengasavaimella pulttia ja katot antaako rengas pitkittäis suunnassa periks, jos antaa on kyse tosta reaktiotangosta. Tohon reaktiotankoon eli etutukivarsi (motonetin nimen mukaan) tarvitaan vielä se oikeen värinen sisähela. Et onks sulla sit 518-535, menee siis eri helat. Maks noi helat maksaa sen vajaa 28€, eli yhteensä vajaa 90€ per puoli..
        Last edited by mcly; 04-12-2005, 09:03.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎