Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 touring vetelee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 525tds
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2003
    • 489
    • Leppäkoski

    E34 touring vetelee

    Eli tuntuu että takapää ohjaa maantie nopeuksissa.Takakelkan puslat ei ainakaan kolahtele,mut epäilen noita hakkapelitta 2sia paineet niissä 2.8bar ja madallus semmoinenn75-20mm . Kulmat ja nivelet,puslat vaihdettu eteen äskettäin. Onko kokemuksia muilla vastaavasta?
    "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
  • Happo
    BTCF Member
    • Sep 2004
    • 922
    • Kauhajoki

    #2
    Minkä kokosta ratasta alla? Ookko kokeillu laskea paineita esimerkiksi 2,4 bar:iin?
    Ford S-Max 2.0
    Kilpuri VW Golf III VR6
    ex:

    F11 535d xdrive M-sport, E60 530ix M-Sport, F10 535d M-sport, E46 320d touring M-sport II, E34 525tdsa touring, E30 324td touring, E30 318i, M20B20

    Comment

    • kole
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2002
      • 506
      • Joensuu

      #3
      Mulla hkp 2:set kokoa 195/65-15 ja paineet jossain 2,5 barin paikkeilla. En ole havainnut sen kummempaa vetelyä.

      Comment

      • 525tds
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2003
        • 489
        • Leppäkoski

        #4
        205/55 16
        "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"

        Comment

        • 525tds
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2003
          • 489
          • Leppäkoski

          #5
          205/55 16 pitäis kokeilla laskee tota painetta
          "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"

          Comment

          • Carman
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2002
            • 676
            • Vilppula

            #6
            Kokeileppa onko takatukivarren niveltangot väljät, ainakin mulla muuttu koko auto ihan täysin niiden vaihdon jälkeen...
            Ehjät ei anna ollenkaan periksi meisselillä väännellessä, vanhat rikkinäiset taas heilu ihan paljain käsin.
            Löytyy esim. KL-varaosilta nimellä takatukivarren niveltuki, á 52€.
            Tässä kuvassa osa nro. 6

            Vetely katosi täysin ja myös kardaanin tärinä katosi...
            Ja ne isot puslat vaihdoin jo aikasemmin.

            edit:
            Vaihto-ohjeet: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/51276

            Itsellä meni vaihtoon yhteensä alle puoli tuntia...
            Last edited by Carman; 06-12-2005, 17:29.

            Comment

            • 525tds
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2003
              • 489
              • Leppäkoski

              #7
              Jep pitääpä tarkastaa kyseiset puslat!
              "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎