Elikkäs mittariston, tai koko koelaudan valot on pimeänä. Valot välähtävät (käyvät päällä) kun ajovalot laittaa päälle, mutta siis vain käyvät päällä. Eli ei jää palamaan. Rassailin tuossa ite valokytkintä, mutta kaikki näytti olevan kunnossa sen osalta. Valot käyvät päällä siinä vaiheessa kun valokytkintä nostaa hieman nolla-asennosta ylöspäin, mutta ei ihan parkki-asentoon asti. Missähän lienee vika? Alkaa riepomaan kun ei näe kuin hitaasti ajaa..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 535i mittaristonvalot
Collapse
X
-
No eiköhän se vika siinä valokatkasijassa ole, jos heiluttelemalla saa valot päälleAutossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
-
-
Erittäin villi veikkaus että jossain on mittariston valojen johto vaurioitunut niin että se kestää hetken siirtää virtaa lävitsee mutta katkeaa sitten heti. Sulakerasian pohjankin voisi tarkistaa...sigpic
Porsche 970/G1 Panamera 4S vm. 2010 #Waffel ❤
BMW E39 530dA M-Sport Touring vm.2001 #BlackMetalWagen" 🖤
BMW E91 330xdA M-Sport xDrive Touring vm.2006 "DerBlaueReiseMaschine" 💙
Comment
-
-
Lyödäämpä tähän nyt aihetta sivuten yksi kysymys, ettei tarvitse uutta topiccia luoda. Onko kenelläkään tai voisiko joku ottaa kuvan mittaristostaan yöllä valot päällä, että tietäisi mitkä valot on itselläni palanut. Olen yrittänyt etsiä jotain kunnollista kuvaa muttei ole onnannut. Esim. pitäiskö valojen/sumuvalojen kytkimissä olla valot..
Comment
-
-
toimii
Sain valot toimimaan kun irrotin radioantennin johdon takapilarista antennivahvistimesta.
tsek: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=52633
Nyt ei vaan radio lähde sit päälle kun ei tule antennisignaalia. Varsin erikoiset on johtokytkökset kyllä autossa Olihan tuossa alunperinkin jo aikamoinen piuhahelvete mankan takana edellisen omistajan ite Güntherin jäljiltä.. oli mankkaa, ekvalisaattoria, kahta vahvistinta peräkontissa jne.. Jotka oli kytketty kaikki päin persettä.
Pääsen lienee helpoimmalla kun ostan jonku pikku radioantennipiiskan takaikkunalle sisäpuolelle ja vedän siitä vaan johton mankalle.
Comment
-
-
Originally posted by dunezPääsen lienee helpoimmalla kun ostan jonku pikku radioantennipiiskan takaikkunalle sisäpuolelle ja vedän siitä vaan johton mankalle.
Valokatkaisijoiden polttimot pystyy kyllä itse vaihtamaan suht helposti.
Polttimo kannattaa ostaa jostain elektroniikkaliikkeestä, niin saa sopivan pienikokoisen, mut kyllä se mittariston poltinkin saattaa just ja just sinne mennä.
Viimeksi polttimon sinne vaihtaessani laitoin joko 12v40ma tai 14v60ma polttimon.
Comment
-
-
Originally posted by LekaOliskohan OBC ja pimeänä on aikakin kojelaudan keskiräppänöiden lämmön valot.
Pitäskö tuo kaikissa E34:ssa olla, missä nuo keskiräppänän säädöt on?
Ja mites niihin pitäs lyhdyt vaihtaa? Koko keskituuletushärdelli irti?
Comment
-
-
Originally posted by LekaOliskohan OBC ja pimeänä on aikakin kojelaudan keskiräppänöiden lämmön valot.Tällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
EX: BMW E34 525i -90
EX: BMW E28 528iA -85
EX: BMW 320i Taxi -86
Comment
-
-
Siis ei noiden räppänöiden säätöpyörissä kuulu palaa mikään, mutta tuon lämmönsäätöpyörän punainen ja sininen valo pitäisi palaa. Tuossa erittäin huono kuva ja mulla ei tuo sininen pala, muistelisin että pitäisi palaa. Polttimot vaihdetaan ottamalla keskisuuttimet irti ja tuossa ohjeet E32:een, mutta samalla tavalla ne irtoaa E34:ssakin.
Edit: Palaa se sininenkin...
Last edited by Leka; 11-12-2005, 19:06.
Comment
-
Comment