Juu eli mun M50B25 moottorinen 525i ei käy oikeen kylmänä.Kun laitan käyntiin kierrokset on noin 5 sekuntia noin 500rpm:ssä ja tuntuu,että sammuu just.Sitten 5 sekunnin jälkeen kierrokset on ihan normaalit.Mistähän tuo vois johtua?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 525i käy huonosti kylmänä
Collapse
X
-
Originally posted by tumppu86Juu eli mun M50B25 moottorinen 525i ei käy oikeen kylmänä.Kun laitan käyntiin kierrokset on noin 5 sekuntia noin 500rpm:ssä ja tuntuu,että sammuu just.Sitten 5 sekunnin jälkeen kierrokset on ihan normaalit.Mistähän tuo vois johtua?
Mulla vähän samaa vikaa mutta tekee sitä kylmänä aina ekoissa liikennevaloissa(n.1km ajon jälkeen). Siinä kiekat tippuu n500 ja seuraavissa valoissa käy taas ihan normaalisti. Veikkaan että joku puolista on vähän huonokuntonen eikä jaksa antaa heti kylmänä kunnon kipunaa tulpalle. Olen just vaihtanu tulpatkin kun arvelin et vois olla siinäkin mut ei... Kyllä sen huomaa jos se tiputtaa jonkun pytyn pois pelistä sillon kun kiekatkin tippuu, rupee käymään kun vanha v8!! Joku viisas pystys varmaan mittaileen niitä puolien vastuksia et näkis onko sanomista.
-
-
Originally posted by mcpainMulla vähän samaa vikaa mutta tekee sitä kylmänä aina ekoissa liikennevaloissa(n.1km ajon jälkeen). Siinä kiekat tippuu n500 ja seuraavissa valoissa käy taas ihan normaalisti. Veikkaan että joku puolista on vähän huonokuntonen eikä jaksa antaa heti kylmänä kunnon kipunaa tulpalle. Olen just vaihtanu tulpatkin kun arvelin et vois olla siinäkin mut ei... Kyllä sen huomaa jos se tiputtaa jonkun pytyn pois pelistä sillon kun kiekatkin tippuu, rupee käymään kun vanha v8!! Joku viisas pystys varmaan mittaileen niitä puolien vastuksia et näkis onko sanomista.
Comment
-
Comment