Moi,
Voiskohan olla termostaatti paskana, kun matka-ajossakaan (80-100km/h) n. -10C ulkolämmössä ei auton nesteen lämpö nouse ekaa neljännestä ylemmäs viisarinäytössä ? Kummatkin lämpösäätimet on täysillä ja flekti 3:lla. Raitista ilmaa en juuri sisälle päästä, että pysyy lämpimänä.
Auto ei syö jäähytysnestettä ja siinä on alkuperäinen webasto, joka toimii hienosti (eli kertoisko tuo sen, että sähkönen kiertovesipumppu ainakin on ok?).
Saksan tuontia, eli oliko noissa termareissa sitten niissä eroja ? KL-varaosan myyjä meinas, että on olemassa ainoastaan 88 ja 92 asteen termareita, joten minusta tuo 4 astetta ei kyllä selitä tuota kylmyyttä olleskaan.
Voiko 10 vuotta palvellu termari olla yksinkertaisesti jumissa tai muuten finiitto ?
Tero
Voiskohan olla termostaatti paskana, kun matka-ajossakaan (80-100km/h) n. -10C ulkolämmössä ei auton nesteen lämpö nouse ekaa neljännestä ylemmäs viisarinäytössä ? Kummatkin lämpösäätimet on täysillä ja flekti 3:lla. Raitista ilmaa en juuri sisälle päästä, että pysyy lämpimänä.
Auto ei syö jäähytysnestettä ja siinä on alkuperäinen webasto, joka toimii hienosti (eli kertoisko tuo sen, että sähkönen kiertovesipumppu ainakin on ok?).
Saksan tuontia, eli oliko noissa termareissa sitten niissä eroja ? KL-varaosan myyjä meinas, että on olemassa ainoastaan 88 ja 92 asteen termareita, joten minusta tuo 4 astetta ei kyllä selitä tuota kylmyyttä olleskaan.
Voiko 10 vuotta palvellu termari olla yksinkertaisesti jumissa tai muuten finiitto ?
Tero
Comment