Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 nykii ja tyhjäkäynti vain 500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Oizo
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2004
    • 181
    • Perkele

    e34 nykii ja tyhjäkäynti vain 500

    eli tuli mukavia jälkivikoja siitä kun ruikkasi eka öljyt pitkin konehuonetta.
    ei voi ajaa tasaisesti esim 80 kun auto rupeaa nykimään mutta kiihdytyksessä, jarrutuksessa tai moottorijarrutuksessa ei nykimistä esiinny.
    myös tyhjäkäynti on tipahtanut 500 eli käy todella huonosti
    syylärissä vesi on vähä sameaa/orassia paskaa pinnalla????

    onko mitään tehtävissä
    edit: kone on 12v ja mihin hittoon tuo huohotus letkun toinen pää pitää laittaa? se vaan roikkuu tuola konehuoneessa!
    Last edited by Oizo; 23-01-2006, 18:21.
    Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor Cabriolet (A208) -99
    Bayerische Motoren Werke 525i (e34) -89
  • ktk
    Bimmer Rookie
    • Nov 2003
    • 61
    • kiuruvesi

    #2
    E34

    Koitappa laittaa imusarjan alle se letkun pää,saattaisi tyhjäkäyntikin palata oikeisiin arvoihin.

    Comment

    • bemari320mies
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2004
      • 788
      • Suodenniemi

      #3
      Se huohotusletkun toinen pää tulee venttiilikoppaan ja toinen pää tulee kaasuläppäkotelon sivuun, vasemmalle puolelle. Tuosta tyhjäkäynnistä sen verran, että nyt on tuossa omassa koslassa sama ongelma. Tyhjäkäynti on 500 ja kylmänä ei pysy ilman kaasua käynnissä. Lämpinä tyhjäkäynti saattaa välillä olla 1000 tai 500. Putsasin tyhjäkäyntimoottorin crc:llä ja samoin letkut, myös huohottimen letkun > ei mitään vaikutusta. On se nyt kumma kun ei voi yhtä päivää toimia ilman vikoja
      Tällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
      EX: BMW E34 525i -90
      EX: BMW E28 528iA -85
      EX: BMW 320i Taxi -86

      Comment

      • Oizo
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2004
        • 181
        • Perkele

        #4
        Originally posted by ktk
        Koitappa laittaa imusarjan alle se letkun pää,saattaisi tyhjäkäyntikin palata oikeisiin arvoihin.
        mihinkäpäin sinne... tuossa tutkiin kun putsailin konehuonetta (öljystä ) niin en löytänyt mitään paikkaa mihinkä lykätä se.... noh pitää tutkia lisää jos se vaikka nyt löytyisi ja vaikuttaisi tuohon tyhjäkäyntiin ja nykimiseen.
        mutta mikä selittää tuon syylärin nesteen värin kun se on mitä on (öljyä sielä en haista/maista)
        Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor Cabriolet (A208) -99
        Bayerische Motoren Werke 525i (e34) -89

        Comment

        • Oizo
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2004
          • 181
          • Perkele

          #5
          edit löytyihän se!
          siinä oli jonkun vanhanomistajan purkkaviritys (jatkettu 2 lyhyttä letkua laittamalla niiden väliin paksumpi letku yhdistämään ne eikä mitään puristimia... ihme että on pitänyt)
          nyt on uusi letku joka kiertaa vähä turhan pitkästi ku ei ollut sellaista letkua että olisi kurvi siinä päässä ettei menisi solmuun. tyhjäkäynti ainakin korjaantui mutta nykimis vikaa en vielä tiedä kun en ollut koeajolla.
          paljoko maksaa tuollainen "oikea" huohotusletku e34 525i 12v -89.
          autokaaresta seinäjoelta varmaan löytyy heti tuommoinen?
          Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor Cabriolet (A208) -99
          Bayerische Motoren Werke 525i (e34) -89

          Comment

          • bemari320mies
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2004
            • 788
            • Suodenniemi

            #6
            [QUOTE= paljoko maksaa tuollainen "oikea" huohotusletku e34 525i 12v -89.
            autokaaresta seinäjoelta varmaan löytyy heti tuommoinen?[/QUOTE]

            Metro-autossa varmaan jonku ~20€.
            Tällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
            EX: BMW E34 525i -90
            EX: BMW E28 528iA -85
            EX: BMW 320i Taxi -86

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎