Eli kertokaas poijaat onko nuo E34 540:n tomaattilootat kaikki pommeja, vai puhutaanko aina vaan niistä lauenneista? Täällä kun harvemmin joku aloittaa threadin jossa kertoo kuinja 540 loota pelaa hienosti. On vaan nyt tuollainen 540 haussa, tarjolla manuaalia ja tomaattia. Mieluummin automaatin ottaisin mutta jos on vaarana että kohtapuoliin on laatikkoremppa edessä niin hieman arveluttaa. Ei kai ne kaikki voi hajota, mutta mistäs sen koeajossa tietää tuleeko juuri tämä aski kestämään vai ei, eli onko jotain "varmoja" merkkejä? Näkeehän Saksassa 540:jä joissa 300tkm automaatilla. Tosin ei kerrota monennellako..Tarttis kai tällä viikkoo lähtee hakumatkalle joten kommentit enemmän kuin tervetulleita.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 540 laukeeva automaatti, totta vai tarua?
Collapse
X
-
Olet varmaan täällä tutustunut tähän ns. muovikuula ongelmaan, se taitaa
olla yleisin. N:nä päälle ja kierroksia jos valuu taaksepäin niin kuulat vaihtoon.
Voi tehdä myös sen että kun laittaa pakin päälle ei tapahdu mitään ja kierroksia
nostamalla menee päälle yms. Jos laatikko muuten on iskussa (mistä senkin tietää) niin toi kuula homma on helppo ja suht halpa korjata. Itse vaihdoin koko
venttiilikoneiston korjaussarjan joka korjaa myös sen syyn miksi noi kuulat "kuluu.
Kylmänä oli kans sellanen et "ahdisti" eteenpäin meno jonkin verran. Nämä nyt osunut omalle kohdalle. Ilmeisesti laatikon numerosta pysty päättelemään jotain
...010=vanha ja ...029 uudempi jossa toi kuulahomma olis parannettu jo valmistus vaiheessa... (joku joka tietää paremmin vahvistakoon tämän).
Rempan jälkeen olen ajanut n.2500km ja toimii todella hienosti ja vaihtaa
tarvittaessa "kiukkuisesti" ( nyt on kehuttu).
-
-
Originally posted by kamuOlet varmaan täällä tutustunut tähän ns. muovikuula ongelmaan, se taitaa
olla yleisin. N:nä päälle ja kierroksia jos valuu taaksepäin niin kuulat vaihtoon.
Voi tehdä myös sen että kun laittaa pakin päälle ei tapahdu mitään ja kierroksia
nostamalla menee päälle yms. Jos laatikko muuten on iskussa (mistä senkin tietää) niin toi kuula homma on helppo ja suht halpa korjata. Itse vaihdoin koko
venttiilikoneiston korjaussarjan joka korjaa myös sen syyn miksi noi kuulat "kuluu.
Kylmänä oli kans sellanen et "ahdisti" eteenpäin meno jonkin verran. Nämä nyt osunut omalle kohdalle. Ilmeisesti laatikon numerosta pysty päättelemään jotain
...010=vanha ja ...029 uudempi jossa toi kuulahomma olis parannettu jo valmistus vaiheessa... (joku joka tietää paremmin vahvistakoon tämän).
Rempan jälkeen olen ajanut n.2500km ja toimii todella hienosti ja vaihtaa
tarvittaessa "kiukkuisesti" ( nyt on kehuttu).Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
-
Originally posted by kamuOlet varmaan täällä tutustunut tähän ns. muovikuula ongelmaan, se taitaa
olla yleisin. N:nä päälle ja kierroksia jos valuu taaksepäin niin kuulat vaihtoon.
Voi tehdä myös sen että kun laittaa pakin päälle ei tapahdu mitään ja kierroksia
nostamalla menee päälle yms. Jos laatikko muuten on iskussa (mistä senkin tietää) niin toi kuula homma on helppo ja suht halpa korjata. Itse vaihdoin koko
venttiilikoneiston korjaussarjan joka korjaa myös sen syyn miksi noi kuulat "kuluu.
Kylmänä oli kans sellanen et "ahdisti" eteenpäin meno jonkin verran. Nämä nyt osunut omalle kohdalle. Ilmeisesti laatikon numerosta pysty päättelemään jotain
...010=vanha ja ...029 uudempi jossa toi kuulahomma olis parannettu jo valmistus vaiheessa... (joku joka tietää paremmin vahvistakoon tämän).
Rempan jälkeen olen ajanut n.2500km ja toimii todella hienosti ja vaihtaa
tarvittaessa "kiukkuisesti" ( nyt on kehuttu).
EDIT: äh löyty jo, eli 10/94
Last edited by superb; 15-06-2006, 22:15.
Comment
-
Comment