e34 540i voimansiirto-ongelma?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • persenaama
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2005
    • 178

e34 540i voimansiirto-ongelma?

1992 BMW 540iA ei ilmeisesti pidä suomen kylmistä oloista tuotuani sen maahan koska olen huomannut seuraavan oudon ongelman:

joskus kone käy aivan kuin puoliteholla, tai itseasiassa tuntuu ettei voima siirry peräpäähän. Sammutus ja startti poistanut ongelman joka on nyt ilmeentynyt 2 kertaa n. 2000km ajon aikana.

mikäköhän on? vaihteisto/perä/luistonesto rikki? :(

ensimmäiseltä omistajalta, autossa on täyd huoltokirja 250tkm asti ja nyt mittarissa 285.000km ja auto on toiminut muuten aivan täydellisesti, kuin uusi auto kaikinpuolin...

edit. eli kyseessä tosiaan automaattiloota. sport, economy ja winter asennot löytyy ja toimii kyllä muuten moiteettomasti mutta tuollaista on ilmeentynyt kaksi kertaa heti suomen pakkasiin saavuttua.
    Last edited by persenaama; 28-02-2006, 14:18.
  • hep
    Newbiemmer
    • Feb 2005
    • 20

Voimaa

Ilmeneekö vika/ominaisuus vain silloin kun luistonesto on kytkettynä? Itsellä on meno joskus puutunut, kun luistonesto on puuttunut peliin (kosteat ilmat tuntuivat olevan myrkkyä). Sen jälkeen ei kone ota enää kierroksia. Moottorin sammuttaminen ja käynnistäminen uudelleen on nollanut tilanteen. Ongelmia ei ole koskaan ilmennyt luistoneston ollessa pois päältä. Nyttemmin vika on hävinnyt ilman toimenpiteitä.

Comment

• persenaama
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2005
      • 178

no tuntuu kyllä tutulta tuo tilanne eli varmaan kyse samasta hommasta..
      mun ensimmäinen BMW ja ostin heti kunnon pelin !!!

laitan kuvia huomenna illalla. auto on varsinainen löytö, naurattaa kyllä oikein

ainakin ensivaikutelmat on että pieksee tuo minun ex autoni mennen tullen. joka oli 1982 Opel Kadett D automatic 1.3, siitä pitääkin laittaa kanssa kuvia tänne

Comment

• Luntti
        2Wheel Driver
        • Jul 2003
        • 5021
        • Yka

Showroomin puolelle laita kuvat ja hieman faktaa.

Comment

Working...
        X