Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 sisävalo ongelma (ongelma ratkaistu!)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Leba
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 2101
    • Espoo

    e34 sisävalo ongelma (ongelma ratkaistu!)

    Eli eilisessä miitissä katosi valot kokonaan mittaristosta, kojelaudasta ja vaihdekepinnupista. Matka, trippi ja checkcontrol ja Obc toimii niin, että näytöissä näkyy hyvin, mutta esim. Obc:n napit pimeenä? Onko näille sulaketta jossain? Mistä voisi lähteä etsimään? Itse eilen huonolla saksankielen taidoilla etsiskelin sulakkeita konepellin ja takapenkin alta. Siellä näytti omaan silmään kaikki olevan ehjiä. Olisi ihan kiva pimeällä tietää, esim kuinka lujaa ajaa
    Last edited by Leba; 16-03-2006, 08:16.
    Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

    #2
    Tuossa pari sulakekaaviota E34:een ja siiinä Bentleyn manuskassa lisää joka myös löytyy E34 FAQ:sta. Sulakekaavioita löytyy myös samasta osiosta ETM:istä.
    sigpic

    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


    Comment

    • Leba
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 2101
      • Espoo

      #3
      Jees, eli kaikki näkyvillä olevat sulakkeet vaihdettu, joiden pitäisi ohjata valoja. Ei vaikutusta. Yksi kummallinen ongelma lisää, vasentakavalo on "palanut," mutta polttimo on ehjä ja vaihdoin sen uuteen, jonka jälkeen ei toimi vasentakavalo eikä vasenjarruvalo. Onko lisää sulakkeita jossain mitä voisi tarkastaa? Jossain ottaa maihin? Apujaaahhh

      Ongelmahan tuli, kun roplasin takamatkustajan tupakansytyttimenpiuhoja ja plussa nappasi runkoon
      Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

      Comment

      • Cell
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7037
        • Uusikaupunki

        #4
        Pääsulake varmaan katottu sieltä akun vierestä? btw. miten sait sen lyötyä maihin, sehän on käytännössä kokonaan suojattu?
        325i -08
        i3 REx -17
        M5 -98 Imolarot
        535i -90 N/A project (maatumassa)

        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

        Comment

        • Juho_P
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2005
          • 313
          • p-pohjanmaa

          #5
          Originally posted by Cell
          btw. miten sait sen lyötyä maihin, sehän on käytännössä kokonaan suojattu?

          helppoo ku viulun soitto, mulle sattu just samalla lailla omassa ämmässä ja innolla odotellaan vastauksia tähän topikkiin. sulakkeet katottu ja muuta.
          pistetään vehkeet paskaksi ja katotaan sitte miten se homma ois Pitäny tehdä..

          Comment

          • Cell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7037
            • Uusikaupunki

            #6
            Ööh, miten? Itse en ainakaan ole keksinyt vaikka viimeksi eilen sen osiksi pistin. Onko piuhat olleet väärinpäin? Kai sinä olet sen pääsulakkeen tsekannut, se voi olla siis murtunut ja siten aiheuttaa kaiken maailman häröilyjä vaikkei näyttäisikään rikkinäiseltä.
            325i -08
            i3 REx -17
            M5 -98 Imolarot
            535i -90 N/A project (maatumassa)

            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

            Comment

            • Soprano
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2003
              • 198

              #7
              Noista mittarin valoista sen verta että ainakin itellä kun räpläsi sitä liitintä mistä lähtee ajovalot päälle.. niin sitten rupesi mittaristovalot toimimaan.. eli jossain siellä oli itellä häikkä...(ei tarkkaa tietoa että missä piuhassa) on myöäs ollut jotain muitakin tälläisiä tapauksia...
              Se menee sit....

              Comment

              • Leba
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2003
                • 2101
                • Espoo

                #8
                Originally posted by Cell
                Pääsulake varmaan katottu sieltä akun vierestä? btw. miten sait sen lyötyä maihin, sehän on käytännössä kokonaan suojattu?
                Mulla oli ainakin piuhat irralleen siinä keskikonsolin alla. Kun nyppäsin takamatkustajan sen tuuletinritilä hässäkän irti, niin käsi vahingossa osu niihin piuhoihin ja plussa nappasi runkoon.

                Pitää vielä tarkistaa se pääsulake..
                Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

                Comment

                • Cell
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2004
                  • 7037
                  • Uusikaupunki

                  #9
                  Eli sinulta puuttuu siitä + johdosta se muovisuoja liittimen päältä?
                  325i -08
                  i3 REx -17
                  M5 -98 Imolarot
                  535i -90 N/A project (maatumassa)

                  Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                  Comment

                  • Leba
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2003
                    • 2101
                    • Espoo

                    #10
                    Originally posted by Cell
                    Eli sinulta puuttuu siitä + johdosta se muovisuoja liittimen päältä?
                    ilmeisesti
                    Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

                    Comment

                    • Leba
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2003
                      • 2101
                      • Espoo

                      #11
                      Pääsulake katottu, ilmeisesti ehjä. Jos oli oikea sulake Lisää ehdotuksia?

                      btw. Juho P, sun allekirjoitus on loistava!
                      Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

                      Comment

                      • Leba
                        Bimmer Enthusiast
                        • Dec 2003
                        • 2101
                        • Espoo

                        #12
                        Vika korjattu, eli tarkista sulakkeet numero 5 ja 6, vaihda palanut parkkivalonpoltin. En sitten tiedä, miten tuo on "kytköksissä" sisävaloihin, mutta mulla rupes pelittämään tuonlaisen operaation jälkeen.
                        Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎