Announcement

Collapse
No announcement yet.

huoltovalot e34

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmw2
    Bimmer Rookie
    • Mar 2004
    • 107

    huoltovalot e34

    Eli miten nollataa e34 520ia -91 tää on se uudempi mis on muoviset imusarjat... Eli miten nollataa noi valot?
  • -kiki-
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1160
    • Hämeenkyrö

    #2
    kato löyttyx tuolta http://www.unofficialbmw.com/e36/ele...ce_lights.html
    F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion

    Comment

    • bmw2
      Bimmer Rookie
      • Mar 2004
      • 107

      #3
      en löytäny tuolta... muita sivuja?

      Comment

      • Bmw18m40
        Bimmer Rookie
        • Oct 2003
        • 85
        • Äänekoski

        #4
        ...tuollahan -kiki-:n laittamassa osotteessa on ohjeet, miten niin et löytäny...?

        Comment

        • _Bemari_
          Bimmer Rookie
          • Apr 2003
          • 28
          • Ylitornio/Tornio

          #5
          :idea: Tossahan oli aivan selvät ohjeet....
          Myydään Bmw 323 iA -84!
          ------------
          316i -89
          518i -85
          316 -84
          316 -85

          Comment

          • patte.525iM
            Bimmer Rookie
            • Dec 2003
            • 187
            • raasepori

            #6
            se hän tulee "ruutuun" kun klikkaat kikin antamaa osoitetta
            patte.525im

            Comment

            • _chris_
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2003
              • 442
              • Nokia

              #7
              Nii nuo ohjeet käy siis myös E34:lle, jos se tässä on hämäävä tekijä. Sulla on varmaankin tuo 20-pinninen liitin. Maapisteeksi käy myös samasta liittimestä löytyvä maapinni eli pinni nro 19.

              Pelkkä johtokin pinnistä 7 maahan (19) riittää, nuo muut osat on vaan turhaa kikkailua. Sitte tietty pitää vaan olla hiukan tarkempana, ettei vahingossa tökkää oikosulkua väärään paikkaan...
              BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
              Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91

              Comment

              • bmw2
                Bimmer Rookie
                • Mar 2004
                • 107

                #8
                No miten ne sit nollataa kuinka kauan sit pitää pitää siin?

                Comment

                • rei7pir8
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2004
                  • 248

                  #9
                  Laita sytytysvirta päälle(älä käynistä), yhdistä navat 3sniin nollautuu oil-service valo ja 12s niin nollautuu myös inspektion-valo! tässä uudemmassa mallissa nuo ajat ovat aika tarkkoja!
                  525iA -91
                  518i -90
                  324tdic -88

                  Comment

                  • bmw2
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2004
                    • 107

                    #10
                    Eli periaattees pitää sen 12s sit yhes jos haluu nollata molemmat? Kuin tarkat? Mitä haittaa jos pitää liian kauan?

                    Comment

                    • Tapani K.
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2003
                      • 423
                      • Tampere

                      #11
                      Mitäs jos noi valot ei nollaannu enään?Eikös se ole merkki siitä,että ne mittariston akut on lopussa.

                      Comment

                      • _chris_
                        Bimmer Fanatic
                        • Aug 2003
                        • 442
                        • Nokia

                        #12
                        Muistaakseni järjestyksellä oli väliä. Jos muistan oikein, niin homma meni näin:

                        1) Piuha kiinni
                        2) Virrat päälle
                        3) Laske sekunnit (pidempi aika nollaa molemmat)
                        4) Virrat pois
                        5) Piuha irti

                        Eli ideana oli kytkeä ne pisteet ennen virtojen kytkemistä. Voin tietty muistaa väärinkin, kun en ole vähään aikaan tehnyt...
                        BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
                        Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91

                        Comment

                        • Laxa
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2004
                          • 1363
                          • Tampere

                          #13
                          Ite kävin vaihdattaa öljyt autoon ni se jannu siellä liikkeessä kysy että palaako mulla ne huoltovalot ja nollas samalla inspectionin ja oilservicen ku sanoin että ne palaa, kyseessä on siis e36nen. Se oli semmonen kaljatölkin kokoinen möhkylä millä se nollas sen ja se jannu sano että niitä saa kait KL:stä ja että kaikilla Jobbareilla on sellanen... :juo että sillä tavalla...
                          Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?

                          E30 325i Cabrio M-Tech II -91

                          EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
                          EX: E61 530xdAT -07
                          EX: E60 520dA Sedan -08
                          EX: F30 320dA xDrive Sport -13
                          EX: E39 530dAT -02
                          EX: E36 320iA -91
                          EX: R1150RT -03

                          Comment

                          • rei7pir8
                            Bimmer Fanatic
                            • Feb 2004
                            • 248

                            #14
                            Niissä vanhemmissa on se järjestys että ensin piuhat kiinni! Tossa 91 on jo se uudempi juttu eli ensin virrat päälle ja sitten yhdistys!
                            Siitä liian kauan yhdistämisestä ei ole muuta haittaa kuin ettei valot nollaannu!
                            525iA -91
                            518i -90
                            324tdic -88

                            Comment

                            • bmw2
                              Bimmer Rookie
                              • Mar 2004
                              • 107

                              #15
                              Miks täs ei voi pistää eka johtoi ja sit vast virrat? Mitä haittaa siit on jos tollee tekee? Sehää on vaikeempaa laskee ku joutuu eka laittaa virrat päälle... Pitiks ne virrat laittaa siihen "on" asentoo vai siihen ekaa pykälää ku kääntää avaimesta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎