Olen lukenu aiheesta sen minkä olen löytänyt mutta vielä pitäs saada vähän tarkennusta! Yritän saada tota kelloa irti mutta sormet on jo verillä ja kello edelleen paikoillaan. Siellä takanahan on se klipsu josta pitäs kammeta johonkin mutta vaikka olen yrittäny joka vitun suuntaan ei se silti ole hievahtanutkaan. Pitääkö sitä nyt kammeta mankan suuntaan,vai h.lokeron? Onko siellä muita klipsejä jotka sitä pidättelis? Harkitsen jo dynamiitin käyttöä....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kellon irroitus e34?
Collapse
X
-
Originally posted by mcpainOlen lukenu aiheesta sen minkä olen löytänyt mutta vielä pitäs saada vähän tarkennusta! Yritän saada tota kelloa irti mutta sormet on jo verillä ja kello edelleen paikoillaan. Siellä takanahan on se klipsu josta pitäs kammeta johonkin mutta vaikka olen yrittäny joka vitun suuntaan ei se silti ole hievahtanutkaan. Pitääkö sitä nyt kammeta mankan suuntaan,vai h.lokeron? Onko siellä muita klipsejä jotka sitä pidättelis? Harkitsen jo dynamiitin käyttöä....E39 520iA -02
-
-
Vipuja on tosiaan kaksi, molemmin puolin sitä kelloa. Sitä vasemmanpuoleista ja isompaa pitää muistaakseni vetää itseen päin ja vastaavasti sitä oikeanpuoleista pienempää työntää eteenpäin. Kannattaa hieman varoa, sillä se kello voi lentää paikoiltaan aika komeassa kaaressa Itsellä päätyi takapenkille asti.Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
Comment