Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kellon irroitus e34?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mcpain
    Newbiemmer
    • Jul 2005
    • 21

Kellon irroitus e34?

Olen lukenu aiheesta sen minkä olen löytänyt mutta vielä pitäs saada vähän tarkennusta! Yritän saada tota kelloa irti mutta sormet on jo verillä ja kello edelleen paikoillaan. Siellä takanahan on se klipsu josta pitäs kammeta johonkin mutta vaikka olen yrittäny joka vitun suuntaan ei se silti ole hievahtanutkaan. Pitääkö sitä nyt kammeta mankan suuntaan,vai h.lokeron? Onko siellä muita klipsejä jotka sitä pidättelis? Harkitsen jo dynamiitin käyttöä....
  • Sickness
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 1923
    • Helsinki

Originally posted by mcpain
    Olen lukenu aiheesta sen minkä olen löytänyt mutta vielä pitäs saada vähän tarkennusta! Yritän saada tota kelloa irti mutta sormet on jo verillä ja kello edelleen paikoillaan. Siellä takanahan on se klipsu josta pitäs kammeta johonkin mutta vaikka olen yrittäny joka vitun suuntaan ei se silti ole hievahtanutkaan. Pitääkö sitä nyt kammeta mankan suuntaan,vai h.lokeron? Onko siellä muita klipsejä jotka sitä pidättelis? Harkitsen jo dynamiitin käyttöä....
    Muistaakseni kaksi klipsiä, vastakkaisilla sivuilla. Jossain täällä foorumilla olikin linkitettynä ETK -kuva siitä kellosta. Siitä näkyi muistaakseni kiinnikkeet, joten koeta etsiä se täältä tai vaikkapa www.realoem.com
    E39 520iA -02

Comment

• Kyytsis
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 3472
      • Helsinki

Oops, looks like the page is lost. Start your website on the cheap.

tuosta voisi olla iloa.

t.Ville

Comment

• Madfexx
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2005
        • 3646
        • Lempäälä

Vipuja on tosiaan kaksi, molemmin puolin sitä kelloa. Sitä vasemmanpuoleista ja isompaa pitää muistaakseni vetää itseen päin ja vastaavasti sitä oikeanpuoleista pienempää työntää eteenpäin. Kannattaa hieman varoa, sillä se kello voi lentää paikoiltaan aika komeassa kaaressa Itsellä päätyi takapenkille asti.
        Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
        Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11

Comment

• Jukkis30
          Bimmer Fanatic
          • May 2004
          • 377
          • Oulu

mulla ei ainakaan ole kuin yks vipu kellon vasemmalla puolella..siitä ku vetää kojetaulusta ulospäin ni pitäs lähtee ellei joku ole liimannu kiinni..=)

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎