Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 mittaristo kiire!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jaskaz
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2006
    • 205
    • Tampere

e34 mittaristo kiire!!!!

ittellä on tuollainen bmw 520 24v vanos m50 koneella ja tuota mulla on mittaristo rikki ja löytyi myynnistä mulle ehjä mittaristo mutta ongelma onkin siinä että voiko tollasen digitaali mittarin mulle laittaa kun mulla on matkamittari ja km mittari analogisia eli onko pistokkeet samat??

vastatkaas nopeesti mulla on kiire tän homman suhteen
    Bmw e39 523i sedan vm97

ex e34 525ix touring
    ex mb 300ce sl
    ex e32 750ia luxury
    ex e34 525i
    ex mb 300sel
    ex e34 520 24v
  • Laakeri
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2005
    • 983
    • Rovaniemi

Originally posted by Jaskaz
    ittellä on tuollainen bmw 520 24v vanos m50 koneella ja tuota mulla on mittaristo rikki ja löytyi myynnistä mulle ehjä mittaristo mutta ongelma onkin siinä että voiko tollasen digitaali mittarin mulle laittaa kun mulla on matkamittari ja km mittari analogisia eli onko pistokkeet samat??

vastatkaas nopeesti mulla on kiire tän homman suhteen
    Mulla oli omassa 520i 24v m50 (ei vanos):ssa digitaalisella matka/trippimittarilla mittaristo. Eikö 24v malleissa pitäisi olla digitaalinen tuon? Kokeilin myös M20 mittaristoa, jossa oli matkamittari analoginen, niin se liittimiltään sopi mutta mittarit eivät pelanneet niinkuin piti.
    E34 S38B38
    E36 S50B30us hx52 ->M50B32
    2gen RAM 5.9 cummins

Comment

• Jesse
      Bimmer Rookie
      • Aug 2002
      • 64
      • Vaasa

Munkin mielestä m50:ssä pitäs olla digitaalinen mittaristo. Joka tapauksessa nuo mittaristot käsittääkseni toimii niin, että uudempi mittaristo toimii vanhemmassa autossa, mutta toisinpäin ei. Ainakin omassa 520 -89:ssä toimii -90:nen digitaalinen mittaristo aivan oikein.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎