Announcement

Collapse
No announcement yet.

M30B34 vaiko M30B35 E34:ssa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rapamaha
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2003
    • 683
    • -

    M30B34 vaiko M30B35 E34:ssa?

    Kovin on ristiriitaista tietoa internet täynnä - pappakerhon tietousosio kertoo B35:in olevan E34:n keulalle ja VIN decoder on puolestaan B34:en kannalla. Mistähän nuo koneet erottaa toisistaan ja missä niitä on lopun viimein käytetty?

    Ja mikä on M30 huohotinletkuun tulevan pikkuletkun (10) funktio? Inte förstå...

  • kosti
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2003
    • 1713
    • Vantaa/Lappeenranta

    #2
    Tiedä muista, mulla ainakin on m30b35 keulilla
    Ex:320i Touring M-Sport -97 | E34 535i -89 | E34 525i -89

    Comment

    • Leka
      BTCF Member
      • Sep 2003
      • 7701
      • Vilppula

      #3
      Laitetaas nyt vielä kerran...
      M30B35= 3453ccm
      M30B34= 3430ccm
      sigpic

      BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


      Comment

      • Vee-eit
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2004
        • 709
        • Turku

        #4
        Jos sitä letkua pitkin valuisi ölpit takaisin öljypohjaan..(jos se menee öljytikun putkeen ?)
        Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.

        Comment

        • Rapamaha
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2003
          • 683
          • -

          #5
          Originally posted by Vee-eit
          Jos sitä letkua pitkin valuisi ölpit takaisin öljypohjaan..(jos se menee öljytikun putkeen ?)
          En käynyt tarkistamissa mihin menee, mutta selitys tuntuisi järkevältä? Tosin tuossa huohotinletkussa on vain liitinhaara ilman reikää :O

          Koneiden hienoinen kokoero olikin tiedossa, mutta rekisteriotteessa ei ole mainintaa iskutilavuudesta. Stockmann-autosta VIN:illa haetussa lapussa on moottorikoodina pelkkä M30 ja lisäksi Cubical capacity 3.50 ja bmw-z1.com:in dekooderi taas kertoo että M30B34. Itse auto on tullut linjalta ulos 1988-11-14

          Comment

          • muuris
            BTCF Member
            • Aug 2002
            • 3501
            • Jyväskylä

            #6
            Originally posted by kosti
            Tiedä muista, mulla ainakin on m30b35 keulilla
            Tuskinpa vain... tuota B35:sta eli 3453cc ei todellakaan löydä mistään E28/E32/E34 nokalta, vaan vain E23 735i ja E24 635CSi varhaisista malleista (myöhemmissä B34), sekä tietysti E12 M535i:stä. Tässä varmaan monia harhauttaa se lohkon 3.5 merkintä...
            E30 325iX '86
            Instagram

            Comment

            • kosti
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2003
              • 1713
              • Vantaa/Lappeenranta

              #7
              Originally posted by muuris
              Tuskinpa vain... tuota B35:sta eli 3453cc ei todellakaan löydä mistään E28/E32/E34 nokalta, vaan vain E23 735i ja E24 635CSi varhaisista malleista (myöhemmissä B34), sekä tietysti E12 M535i:stä. Tässä varmaan monia harhauttaa se lohkon 3.5 merkintä...

              Nojoo, sitten on käyny erehdys..pitänyt tuota ikäänkuin itsestäänselvyytenä
              Ex:320i Touring M-Sport -97 | E34 535i -89 | E34 525i -89

              Comment

              • zener
                Moderator
                • Oct 2004
                • 14468
                • Oulu

                #8
                Originally posted by kosti
                Nojoo, sitten on käyny erehdys..pitänyt tuota ikäänkuin itsestäänselvyytenä
                No, siis kyllähän E34 535i ja E32 735i:ssä on sama B34 moottori.
                E65 730dA '04 klick
                F10 520dA '11 klick
                E34 520iA (2.8l) '91 klick

                Instagram


                "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎