Ongelma on : Kylmänä lähtee hyvin käyntiin, ei vaan käy kaikilla.
N. 30 sek. käytyään tulee puuttuvat mukaan peliin. Lämpimänä tyhjäkäynti suht ok, käy kaikilla mutta käynti sellaista epätasaista, huomaa perseessä mutta ei kiekkamittarissa.
Kun autolla ajettu kone norm. lämpöihin, sammutus, n.1/2 tunnin seisakki ja starttaamaan, eipä lähekään enää niin hyvin käyntiin, eli joutuu sahailemaan aikas paljon. pari n.5 sek. starttausta ensin ja sit kolmannella lähtee käyntiin kuin palmun alta :shock:
Jos seisakki about 10 minsaa em. ongelmaa ei yleensä ole vaan lähtee "normaalisti" käyntiin.
Onko noissa ruiskuissa joku takaisku tms. venttiili joka olisi ehkä voinu mennä paskaks, ja laskisi bensanpaineet?
Vai mistä sitä vikaa voisi lähtee metsästään.
Virranjakajan kansi ja pyörijä vaihdettu, tulpat vaihdettu ja tulpanjohdot mitattu, eikä niissäkään ollut mitään norm. poikkeavaa.
N. 30 sek. käytyään tulee puuttuvat mukaan peliin. Lämpimänä tyhjäkäynti suht ok, käy kaikilla mutta käynti sellaista epätasaista, huomaa perseessä mutta ei kiekkamittarissa.
Kun autolla ajettu kone norm. lämpöihin, sammutus, n.1/2 tunnin seisakki ja starttaamaan, eipä lähekään enää niin hyvin käyntiin, eli joutuu sahailemaan aikas paljon. pari n.5 sek. starttausta ensin ja sit kolmannella lähtee käyntiin kuin palmun alta :shock:
Jos seisakki about 10 minsaa em. ongelmaa ei yleensä ole vaan lähtee "normaalisti" käyntiin.
Onko noissa ruiskuissa joku takaisku tms. venttiili joka olisi ehkä voinu mennä paskaks, ja laskisi bensanpaineet?
Vai mistä sitä vikaa voisi lähtee metsästään.
Virranjakajan kansi ja pyörijä vaihdettu, tulpat vaihdettu ja tulpanjohdot mitattu, eikä niissäkään ollut mitään norm. poikkeavaa.
Comment