Eli miten sais noi kallistuksenvaimentimen yhdystangot takaa helpoiten vaihdettua?
Millään en saanut niitä auton alla revittyä kallistuksenvaimentimesta irti. Toki sit ottamaan koko tankoa autosta irti, et pääsis "keittiön pöydälle" työskentelee. Mut eihän sitä sit saanu millään pujoteltua pois, kun oikealla puolella on joku tukitanko tukivarressa kiinni, ja kallistuksenvaimennin menee sen ali Sen tukitangon pultit ei sit suostunut hievahtamaankaan, joten jouduin laittaa paskan läjään, kulahtaneilla koiranluilla
Search ei tarjonnut mitään apua ja TÄMÄ OHJE tuntu yhtä hyvältä vitsiltä kun Alfamer:n korjausopas
Millään en saanut niitä auton alla revittyä kallistuksenvaimentimesta irti. Toki sit ottamaan koko tankoa autosta irti, et pääsis "keittiön pöydälle" työskentelee. Mut eihän sitä sit saanu millään pujoteltua pois, kun oikealla puolella on joku tukitanko tukivarressa kiinni, ja kallistuksenvaimennin menee sen ali Sen tukitangon pultit ei sit suostunut hievahtamaankaan, joten jouduin laittaa paskan läjään, kulahtaneilla koiranluilla
Search ei tarjonnut mitään apua ja TÄMÄ OHJE tuntu yhtä hyvältä vitsiltä kun Alfamer:n korjausopas
Comment