sörtsillä on kyllä etsitty, vaa eipä oo löydetty, eikä apua näin saatu....
Tietääkö kukaan mahdollisesti ketään pääkaupunki seudulta, jotka vaihtais eteen koiranluut edullisesti? Osat on ittellä jo, nyt vaan asentaja puuttuu....Huoltamoilta oon kyselly mut halvin näyttäis olevan AD järvenpäässä 60e, ei vaan paljon kiinnostais kyseiseen lafkaan rahaa viedä kun alko heti puhelimessa vittuilla kun kuuli merkin BMW. Bemarin huoltoon auto on menossa kesän jälkeen mutta ei viittis sinne asti kituutella...
Renkaan vaihdon yhteydessä huomasin et on niin huonossa hapessa että palikat näyttää lähinnä 10v vanhoilta puoliksi syödyiltä suklaapatukoilta...ei kauaa viitti niillä enää ajaa, ennen ku kohta kuopassa pettää....
Oon lukenu että vaihto ois helppoo mutta ongelmaksi itsellä tuli se että kyseisiä palikoita ei ilman sahausta irti saa, tunkilla nostettuna "luu" oli kyllä niin hankalassa paikassa/asennossa että millä helvetillä ootte saanu sahattua mutterit veke?? Vai onko tää taas niitä hommia missä pitäis olla kumikädet joilla homman hoitaa ilman pyörän irrotustakin...
Saisko muuten tukivartta nostamalla vaikka toisella tunkilla minimoitua siihen luuhun kohdistuvan jännityksen ja saisko sitä luuta sillä myös vaihto ystävällisempään asentoon kenties?? Mitä kikka kolmosia ootte käyttäny että ootte saanu ne vaihdettuu? äääääääää! Menee kohta mielenterveys näitten kanssa!!!
Kiitokset avusta jo etukäteen!
Tietääkö kukaan mahdollisesti ketään pääkaupunki seudulta, jotka vaihtais eteen koiranluut edullisesti? Osat on ittellä jo, nyt vaan asentaja puuttuu....Huoltamoilta oon kyselly mut halvin näyttäis olevan AD järvenpäässä 60e, ei vaan paljon kiinnostais kyseiseen lafkaan rahaa viedä kun alko heti puhelimessa vittuilla kun kuuli merkin BMW. Bemarin huoltoon auto on menossa kesän jälkeen mutta ei viittis sinne asti kituutella...
Renkaan vaihdon yhteydessä huomasin et on niin huonossa hapessa että palikat näyttää lähinnä 10v vanhoilta puoliksi syödyiltä suklaapatukoilta...ei kauaa viitti niillä enää ajaa, ennen ku kohta kuopassa pettää....
Oon lukenu että vaihto ois helppoo mutta ongelmaksi itsellä tuli se että kyseisiä palikoita ei ilman sahausta irti saa, tunkilla nostettuna "luu" oli kyllä niin hankalassa paikassa/asennossa että millä helvetillä ootte saanu sahattua mutterit veke?? Vai onko tää taas niitä hommia missä pitäis olla kumikädet joilla homman hoitaa ilman pyörän irrotustakin...
Saisko muuten tukivartta nostamalla vaikka toisella tunkilla minimoitua siihen luuhun kohdistuvan jännityksen ja saisko sitä luuta sillä myös vaihto ystävällisempään asentoon kenties?? Mitä kikka kolmosia ootte käyttäny että ootte saanu ne vaihdettuu? äääääääää! Menee kohta mielenterveys näitten kanssa!!!
Kiitokset avusta jo etukäteen!
Comment