Autona 518i -95....Auto toiminut päivällä normaalisti, vei töihin ja takaisin. Mutta nyt illalla käynnistäessä lähtee ja sammuu heti! Joutu sahata ja samalla painaa kaasua että alkoi käydä. Tämän jälkeen jouduin painamaan ainakin 5 minuuttia pinta kaasua kokoajan ja pitää kierrokset yli 1000 tai muuten auto meinaa tukehtua ja sammua! Tämän 5 minuutin ja koneen lämpenemisen myötä auto alkoi käydä ilman kaasun painamista.
Oman näkemykseni mukaan autossa on takapönttö täysin loppu, eli on pitänyt jo muutaman kuukauden ajan ääntä ja yskinyt välillä erittäin ilkeesti ja tuntunut kuin peruna olis pakoputkessa tilaa viemässä. Voisiko ongelma johtua siitä että pönttö olisi tukkeutunut niin pahasti että ei taho päästää enää pakokaasuja ulos?? Ja sitte lämpösenä laajenis?
Uskaltaako autolla ajaa yhtään?? Meinaan vaan ettei mikään katti tai lambda mee paskaks jos ajaa?? Ku jollainhan se sinne huoltoon on saatava....
Auttakkee!!!!!
Oman näkemykseni mukaan autossa on takapönttö täysin loppu, eli on pitänyt jo muutaman kuukauden ajan ääntä ja yskinyt välillä erittäin ilkeesti ja tuntunut kuin peruna olis pakoputkessa tilaa viemässä. Voisiko ongelma johtua siitä että pönttö olisi tukkeutunut niin pahasti että ei taho päästää enää pakokaasuja ulos?? Ja sitte lämpösenä laajenis?
Uskaltaako autolla ajaa yhtään?? Meinaan vaan ettei mikään katti tai lambda mee paskaks jos ajaa?? Ku jollainhan se sinne huoltoon on saatava....
Auttakkee!!!!!
Comment