no niin täytyypi laittaa tänne tekstiä, kun on taas "analysoitu" lisää, eli
- ulina takaa alkaa n. 80-100 km/h nopeudessa
- lisääntyy/kovenee n. 120 km/h asti, jonka jälkeen "loppuu"/vaimenee
- ei tunnu olevan merkitystä onko veto päällä vai ei (automaattiauto), ainoastaan tuntuu vaikuttavan tuo ajonopeus
tietty tässä toivoo pääsevänsä mahdollisimman pienillä fikseillä (perä siis hope not), kuulostaako tyypilliselle laakerivialle renkaassa (tuntuisi, kun ajosuunnan vaihdos vaikuttaisi ainakin hieman ulinaan) esim., vai mitä?
kenellä ollut ulisevia E34:ja ja kokemukset korjaamisista?!?
kulmia ei ole säädetty, tuntuu kyllä olevan kohtuukunnossa, kun suoraan mennään eikä renkaissa näy "vääriä kulumia".
kiitos, miika
- ulina takaa alkaa n. 80-100 km/h nopeudessa
- lisääntyy/kovenee n. 120 km/h asti, jonka jälkeen "loppuu"/vaimenee
- ei tunnu olevan merkitystä onko veto päällä vai ei (automaattiauto), ainoastaan tuntuu vaikuttavan tuo ajonopeus
tietty tässä toivoo pääsevänsä mahdollisimman pienillä fikseillä (perä siis hope not), kuulostaako tyypilliselle laakerivialle renkaassa (tuntuisi, kun ajosuunnan vaihdos vaikuttaisi ainakin hieman ulinaan) esim., vai mitä?
kenellä ollut ulisevia E34:ja ja kokemukset korjaamisista?!?
kulmia ei ole säädetty, tuntuu kyllä olevan kohtuukunnossa, kun suoraan mennään eikä renkaissa näy "vääriä kulumia".
kiitos, miika
Comment