Elikkäs ongelmana on että syylärin alareunantietämiltä työntää vedet ulos pikku hiljaa. Koneesta tuli noin 1600km sitten vedet pihalle koska vesipumppu petti. Tähän asti ei ongelmia ollut vielä eilen vedentaso oli normaali mutta töistä lähtiessä massa oli noin 10x10cm laikku nestettä ja kotiin päästyäni tuli sitten herja Coolant Level Low ja auton keulan alaosa märkänä.
Elikkäs osaisko joku kertoa mistä syytä kannattais etsiä? Termostaatti ja vesipumppu vaihdettu Bosch Car Servicessä pari viikkoa sitten edellä mainitun ongelman vuoksi.
Keskiviikkona menee huoltoon takaisin vuotavan syylarin takia mutta mistähän voisi paine tms. johtua jäähdytin järjestelmassä ihmettelin tossa eilen kun paisunta säiliössä oli noin 3cm vettä pohjalla ja kun korkki oli auki ja avasi ilmaus ruuvia niin alkoi sihisemään ja veden pinta nousi yli Cold rajan oiskos tähän jotain vinkkiä?
Sitten on vielä venttiilien naputus noin 3sek startin jälkeen yön seisomisen jälkeen.
Toinen asia joka mietityttää on että kuuluuko noissa yleensä imu ääniä konehuoneessa?
Elikkäs osaisko joku kertoa mistä syytä kannattais etsiä? Termostaatti ja vesipumppu vaihdettu Bosch Car Servicessä pari viikkoa sitten edellä mainitun ongelman vuoksi.
Keskiviikkona menee huoltoon takaisin vuotavan syylarin takia mutta mistähän voisi paine tms. johtua jäähdytin järjestelmassä ihmettelin tossa eilen kun paisunta säiliössä oli noin 3cm vettä pohjalla ja kun korkki oli auki ja avasi ilmaus ruuvia niin alkoi sihisemään ja veden pinta nousi yli Cold rajan oiskos tähän jotain vinkkiä?
Sitten on vielä venttiilien naputus noin 3sek startin jälkeen yön seisomisen jälkeen.
Toinen asia joka mietityttää on että kuuluuko noissa yleensä imu ääniä konehuoneessa?
Comment