Mistä paikasta sitä kylmäainetta pitää sinne ilmastointi järjestelmään laittaa .En löytäny haulla kuvaa, enkä ymmärtäny etk:n kuvista mikä olis se rööri???
Auto 540 -93.
aattelin että lisäisin itse. Luulisin et se on vänkärin puolella siinä tarkastus ikkunan vieres.Mt kyllä se joku osaa viel varmistaa.Siellä kyllä näytti nestettä ainakin jonkun verran olevan kun katsoin siitä tarkastus ikkunasta.Tiiä sit onko siel ilmaa vai nestettä liian vähän tai sitten tukos.Osaako joku sanoa missäpäin siel olis joku vesiventtiili tai jokin mikä voisi tukossa????
Tuli tuplapostaus, joten laitetaanpa tähä kuva, jossa näkyvät nuo ilmastoinnin liittimet 525:ssä (punainen ja sininen korkki).
Minulla oli ekspansioventtiili tukossa (http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...4&postcount=15). Vaihdetaan samasta paikasta kuin raitisilmasuodatin eli apumiehen jalkatilasta (on siellä muovikannen alla). Bentleyn huolto-oppaasta löytyy ohje, mutta itse ei voi vaihtaa helpolla, kun ilmastointijärjestelmän pitää olla tyhjennetty ensin yms.
Comment