Jäähdytysjärjestelmä taitaa vuotaa jostain; paisuntaletkuun oli taiteiltu jonkinlainen vekki ja kun se fiksattiin, neste löytää muualta poistumistien. En oikein jaksa uskoa että itse jäähdyttäjä olisi mennyt, sehän vuotaisi silloin jatkuvasti mutta itse kumitavara on jo 14-vuotiasta.
-Ovatko jäähdytysjärjestelmän kumiletkut samaa tavaraa esim. E34 535:n kanssa (Motonettiin?) vai löytyyko S38 B38 -koneeseen vain erikoisartikkeleita? Löytyykö hyvälaatuisia kiristimiä muualtakin kuin valtuutetun tiskiltä?
-Jos innostun vaihtamaan kumiletkuja, niin miten itse järjestelmä ilmataan? Löytyykö jostain ilmaushanaa/-nippaa tms?
-Suosituksia hyvästä jäähdytinnesteestä?
Tekisi mieli viedä auto vain pajalle mutta ennen autoveropäätöstä pitäisi yrittää rajoittaa muita menoja..
Ärf, tulee Saabia ikävä. Tilaa tutkiskeluun ei juuri ole ja varmasti vielä vähemmän mahd. korjaustöille.
-Ovatko jäähdytysjärjestelmän kumiletkut samaa tavaraa esim. E34 535:n kanssa (Motonettiin?) vai löytyyko S38 B38 -koneeseen vain erikoisartikkeleita? Löytyykö hyvälaatuisia kiristimiä muualtakin kuin valtuutetun tiskiltä?
-Jos innostun vaihtamaan kumiletkuja, niin miten itse järjestelmä ilmataan? Löytyykö jostain ilmaushanaa/-nippaa tms?
-Suosituksia hyvästä jäähdytinnesteestä?
Tekisi mieli viedä auto vain pajalle mutta ennen autoveropäätöstä pitäisi yrittää rajoittaa muita menoja..

Comment