Aloin tuossa vaihtelemaan jarrupaloja E39 -96 528:iin kun oli vanhat jo finaalissa.
Olin jo useammasta paikasta tiedustellut onko jarrupalat E34 535:seen kovinkin erilaiset kuin E39 528:iin, vastaus joka paikasta oli että " juu, ei sovi millään, niissä on ihan eri numerot ja ne ovat täysin erilaiset jne..."
Syy tähän tiedusteluun oli se että jäi edelliseen autoon vaihtamatta Ferodon jarrupalat kun ehdin sen myydä pois ennen palojen vaihtoa joten paketti jäi autotallin hyllylle.
Tilasin sitten KL-varaosista Boschin palat autooni ja ne saatuani ryhdyin tänään vaihtopuuhiin.
Ottaessani vanhoja paloja pois rupesin tuumimaan että johan ovat samannäköiset kuin vanhassa 535:ssa ( siihen kun tuli vuosien varrella vaihdettua palat poikineen ) Ei muuta kuin Ferodon loota hyllystä ja mauseri toiseen käteen ja mittaamaan.
Molemmat palat olivat mitoiltaan täysin identtiset, niin Boschin E39:iin tilaamani kuin E34 535:een hankkimani Ferodot.
Vittu...
siis ne kelmit myyvät samoja paloja eri numeroilla... ja mikä parempaa e r i hinnalla....
Boschit jäi pakettiin ja paikalleen laitoin E34 535:en Ferodot, tunnistin johdot olivat erilaiset luonnollisesti mutta kuinka ollakkaan, E39 tunnistin johdot istuivat täydellisesti niihin "E34:sen" paloihin....
Taas meni rahaa hukkaan
Eniten kuitenkin vituttaa ne myyjäaasit jotka kysyessäni asiaa totesivat asiantuntevasti " juu ei sovi lainkaan, ne ovat a i v a n erilaiset ja kokoiset..."
Että sillee, nyt hiema helpotti kun sai avautua.
Olin jo useammasta paikasta tiedustellut onko jarrupalat E34 535:seen kovinkin erilaiset kuin E39 528:iin, vastaus joka paikasta oli että " juu, ei sovi millään, niissä on ihan eri numerot ja ne ovat täysin erilaiset jne..."
Syy tähän tiedusteluun oli se että jäi edelliseen autoon vaihtamatta Ferodon jarrupalat kun ehdin sen myydä pois ennen palojen vaihtoa joten paketti jäi autotallin hyllylle.
Tilasin sitten KL-varaosista Boschin palat autooni ja ne saatuani ryhdyin tänään vaihtopuuhiin.
Ottaessani vanhoja paloja pois rupesin tuumimaan että johan ovat samannäköiset kuin vanhassa 535:ssa ( siihen kun tuli vuosien varrella vaihdettua palat poikineen ) Ei muuta kuin Ferodon loota hyllystä ja mauseri toiseen käteen ja mittaamaan.
Molemmat palat olivat mitoiltaan täysin identtiset, niin Boschin E39:iin tilaamani kuin E34 535:een hankkimani Ferodot.
Vittu...


Boschit jäi pakettiin ja paikalleen laitoin E34 535:en Ferodot, tunnistin johdot olivat erilaiset luonnollisesti mutta kuinka ollakkaan, E39 tunnistin johdot istuivat täydellisesti niihin "E34:sen" paloihin....
Taas meni rahaa hukkaan


Että sillee, nyt hiema helpotti kun sai avautua.

Comment