E34 kumiletkujen vaihto apuva tarpeen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jay73
    Newbiemmer
    • May 2005
    • 24

    E34 kumiletkujen vaihto apuva tarpeen

    Joo eli se tavallinen vika. Ilmamassamittarin ja kaasuläpän ja imusarjan kaikki letkut on näköjään sitte ihan paskana... ihme et edes koko vehje lähtee käyntii... MUTTA

    Mitenkäs toi johtohärdelli tosta koneen päältä pitäis lähtee irti? Eli se, mistä menee johdot myös ruiskusuuttimille... Takapäästä toi jo vähän tais lähtee mut on niin maan perusteellisen tiukassa, eikä oikee uskalla käyttää prkl-voimaa ku ei tiedä varmaks. Eli onko raaka voima mikä puhuu vai onkos nyt jostain kiinni toi homma.

    Voi saksalainen insinööri sentään, miks se yks letku sinne imusarjalle pitää mennä sieltä alta......
  • Luntti
    2Wheel Driver
    • Jul 2003
    • 5021
    • Yka

    #2
    12 valve vai 24 valve? Eli M20 vai M50?

    Comment

    • Leka
      BTCF Member
      • Sep 2003
      • 7701
      • Vilppula

      #3
      Taitaa olla 535, vai? Kyllä ne imusarjan alaosaan tulevat alipaineletkut pystyy vaihtamaan ilman sen suurempaa purkamista, vaatii vaan oikeat työkalut.

      Ahdastahan siellä on niinkun olet jo todennutkin...
      sigpic

      BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


      Comment

      • nut
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 1613
        • Vaasa/Kauhajoki

        #4
        Ja jos M50 kyseessä eli 2.5 24V niin nostamalla pitäis irrota johdot suuttimilta. Lisäksi jos kyseessä M50 suosittelen vahvasti unohtamaan imusarjan irrotuksen letkujen vaihdon yhteydessä ja ottamaan vain kaasuläppäkotelon irti.
        BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527

        Comment

        Working...
        X