Joo eli se tavallinen vika. Ilmamassamittarin ja kaasuläpän ja imusarjan kaikki letkut on näköjään sitte ihan paskana... ihme et edes koko vehje lähtee käyntii... MUTTA
Mitenkäs toi johtohärdelli tosta koneen päältä pitäis lähtee irti? Eli se, mistä menee johdot myös ruiskusuuttimille... Takapäästä toi jo vähän tais lähtee mut on niin maan perusteellisen tiukassa, eikä oikee uskalla käyttää prkl-voimaa
ku ei tiedä varmaks. Eli onko raaka voima mikä puhuu vai onkos nyt jostain kiinni toi homma.
Voi saksalainen insinööri sentään, miks se yks letku sinne imusarjalle pitää mennä sieltä alta......
Mitenkäs toi johtohärdelli tosta koneen päältä pitäis lähtee irti? Eli se, mistä menee johdot myös ruiskusuuttimille... Takapäästä toi jo vähän tais lähtee mut on niin maan perusteellisen tiukassa, eikä oikee uskalla käyttää prkl-voimaa

Voi saksalainen insinööri sentään, miks se yks letku sinne imusarjalle pitää mennä sieltä alta......

Comment