Eli vaihdettu on KAIKKI kumiletkut ja muut tilpehöörit tosta ilmamassamittarin ja kaasuläpän välistä (mitkä oli kyl vuotoja täys), mut tuntuu et tammat on silti jossain laitumella kun ei oikee lähde.... vai tottuuko sitä vaan kaikkeen ja se vaan tuntuu et ei liiku mihinkään.... oliskos ideoita, mikä (muu) vois mättää..? Nii ja on se ilmanputsarin ja mittarin välinenkin kumiletku uusi. Myös bensansuodatin on vaihdettu.
E34 535 -88 tammat laitumella?
Collapse
X
-
Itse lähdin aikoinaan omaan 535i 92 etsimään tehoja seuraavalla tavalla.
Alipaineletkut uusiksi (haitariputki+ne pienemmät letkut mitä ilmamäärämittarin ja venakopan/imusarjan välillä on)
Ei pie unohtaa bensapaineensäätimen ohutta letkua.
Jos lambda-anturin vaihdosta ei ole mitään tietoa, ei se ole kuin 60e investointi.
Sen voi kanssa vaihtaa varmuudenvuoksi.
Itsestäänselvyyksiähän on jo seuraavat varmaan? :
Tulpat uudet
Bensa/ilmansuodatin
Orginaali ilmansuodatin vakiokotelolla ja torvella että vetää kylmää keulalta.
Sitten ilmamäärämittaria karkeesti parinaksua tehdasasetusta rikkaammalle ja tunnustelee miten kulkee.
Tällä reseptillä omani alkoi vetämään pintakaasulta lähtien oikein herkästi ja dynossa irtosi 212hv /310nm.
Comment
-
-
Originally posted by Antti OItse lähdin aikoinaan omaan 535i 92 etsimään tehoja seuraavalla tavalla.
Alipaineletkut uusiksi (haitariputki+ne pienemmät letkut mitä ilmamäärämittarin ja venakopan/imusarjan välillä on)
Ei pie unohtaa bensapaineensäätimen ohutta letkua.
Jos lambda-anturin vaihdosta ei ole mitään tietoa, ei se ole kuin 60e investointi.
Sen voi kanssa vaihtaa varmuudenvuoksi.
Itsestäänselvyyksiähän on jo seuraavat varmaan? :
Tulpat uudet
Bensa/ilmansuodatin
Orginaali ilmansuodatin vakiokotelolla ja torvella että vetää kylmää keulalta.
Sitten ilmamäärämittaria karkeesti parinaksua tehdasasetusta rikkaammalle ja tunnustelee miten kulkee.
Tällä reseptillä omani alkoi vetämään pintakaasulta lähtien oikein herkästi ja dynossa irtosi 212hv /310nm.Sehän on yks iso mötikkä ja ei siinä mitään näy... pitääkö se jostain aukaista? Ohjeita, kiitos, jos sais?
Comment
-
-
Ilmamäärämittari pöydälle, kansi auki (on liimattu) aukeaa varovasti meisselillä vääntämällä.
Sitten merkkaat siihen alumiiniin ja rattaaseen alkuperäisen paikan missä se tehtaan jäliltä on ollut. esm piirtopuikko tai terävä meisseli sopii merkkaamistyökaluksi.
Väännät vastapäivään pari pykälää ratasta ja samalla meisselillä väännätät jousta että saat käänettyä, 2-3 napsua voit kokeilla vastapäivään (rikkaammalle) ja sitten vaan mittari ylösalaisin kiinni ilman kantta ja kaikki piuhat ja letkut kiinni.
Itse huomasin ainaski heti vaikutuksen pintakaasualueella vetoon.
Jos parani, voit kokeilla viel 1-2 napsua rikkaammalle vaikuttaako, itsellä paras oli 3 napsua rikkaampaan.
Sitten liimaat huolellisesti kannen kiinni. ja kasaat sen normaalisti paikalleen.
Comment
-
Comment