mikähän autossa mättää kun airbag valo palaa taas? autoon on vaihdettu rattiin se kosketusrulla vai mikä liekkään oikeelta nimeltään (luultiin että siinä on vika) mutta eipä vissiin ollu....valo on nollattu ja vika koodiksi väytti että joku tuntematon vika valo syttyi taas seuraavana päivänä uudestaan??? elikkä mistä vois lähtee ettimään vikaa?? apukuskin penkin tunnistin on kuulemma kunnossa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 525 vm-95 airbag valo
Collapse
X
-
Last edited by samtheMan; 23-07-2006, 13:52.Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella
-
-
Originally posted by petepiioisko tietoo missä kohti tuo anturi mahtais olla?? (ei oo minun auto ni en oo sen paremmin perehtynyt tuohon)Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella
Comment
-
-
Penkin anturimatto joka tunnistaa et istuuko siinä penkillä ketään Koitas tutkia sitä ja sen johdotusta... E39 tyyppivika ainakin jos muualta ei vikaa löydy, tiedä sitte vaikka samainen osa olisi E34:ssa.... Tää on sit ihan arvailuaVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Onko autossasi sivubagit? Jos on niin sivutörmäyssensorit on penkkien alapuolellamaton alla. Omassani softa ei osannut niitten vikaa ilmoittaa muutekuin vikana 23 ja 33. Tunnistinmaton vian kaikkien ohjelmien luulisi osaavan antaa. Samoiten itse bageihin menevien liittimien kosketushäiriöt. Ja onkos tuon vuosimallisissa jo tunnistinmatto?Last edited by rle; 31-07-2006, 10:39.
Comment
-
Comment