Kuinkas tuo maski oikein tuosta irtoaa kun valot on menossa vaihtokuurille :wink: Muutaman ruuvin löysin mutta jostain on kumminkin vielä kiinni kun ei halua irrota! :oops: Ja vuosimalli oli 94:nen(leveä maskinen)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34:sen maskin irroitus...
Collapse
X
-
Re: E34:sen maskin irroitus...
Originally posted by Wangel436Kuinkas tuo maski oikein tuosta irtoaa kun valot on menossa vaihtokuurille :wink: Muutaman ruuvin löysin mutta jostain on kumminkin vielä kiinni kun ei halua irrota! :oops: Ja vuosimalli oli 94:nen(leveä maskinen)
Jos näin, niin ensin nätisti talttameisselillä väännät kummatkin SIVUT irti, lähtee kun vääntää tarpeeksi.
Sitten munuaisten välistä löytyy neljä klipsua jotka pitää sitä kiinni, ja avot.
Eli ruuveja ei kyllä pitäisi löytyä mistään... Ainakaan itse löytänyt kun maskin kanssa värkkäilin :roll:
Tarkennusta saapi kysymällä, niinkuin sanoin, maski tuli tutuksi :lol:
Tuolla autosi tiedoissa lukee, että on vähän madallettu? Millaiset jouset edessä/takana, entä iskarit?
-
-
Re: E34:sen maskin irroitus...
[quote="mailman"]Originally posted by Wangel436Kuinkas tuo maski oikein tuosta irtoaa kun valot on menossa vaihtokuurille :wink: Muutaman ruuvin löysin mutta jostain on kumminkin vielä kiinni kun ei halua irrota! :oops: Ja vuosimalli oli 94:nen(leveä maskinen)
Joo se on tosi tiukassa, mullakin meinas usko loppua, kun maski oli melkein ropelina, ennekuin klipsut antoi periksi. Myöhemmin kuulin, että konehuoneen puolelta pitäis löytyä reiät, joista pääsee ruuvarilla työntämään. Pitäis irrota helpommin...ArtoM
Comment
-
-
Re: E34:sen maskin irroitus...
[quote="ArtoM"]Originally posted by mailmanOriginally posted by Wangel436Kuinkas tuo maski oikein tuosta irtoaa kun valot on menossa vaihtokuurille :wink: Muutaman ruuvin löysin mutta jostain on kumminkin vielä kiinni kun ei halua irrota! :oops: Ja vuosimalli oli 94:nen(leveä maskinen)
Joo se on tosi tiukassa, mullakin meinas usko loppua, kun maski oli melkein ropelina, ennekuin klipsut antoi periksi. Myöhemmin kuulin, että konehuoneen puolelta pitäis löytyä reiät, joista pääsee ruuvarilla työntämään. Pitäis irrota helpommin...
Ne maskin osat ei ole niin halpoja, että olisin itse uskaltanut vääntää tarpeeksi etupuolelta :shock:E39 520iA -02
Comment
-
-
Originally posted by Leka
Kiitokset Leka noilla ohjeilla se keula pitäis jo saada levälleen ja uudet valot ruuvattua paikoilleeen! :wink:
Comment
-
-
Mailman: Jousien merkistä ei ole tietoa kun olivat siinä paikoillaan kun auto tuli minulle,eikä myöskään iskareista(mutta konin säädettävät laitetaan kunhan tässä ehdin) ja takapäähän ei ole koskettu ollenkaan kun siellä on se peränkorkeudensäätö(ja sitähän saa itse sitten vähän huijattua ) Mutta näyttäis että jotkun 40mm nuo etujouset pudottaa tuota keulaa.
Comment
-
Comment