Onko kokemuksia, kun ovat vaan niin halpoja että kiusaus olisi ostaa sieltä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Motonetin e34 M5:sen jarrupalat?
Collapse
X
-
Ite ostin piraatti jarrupalat omaan (tiedän että olin tyhmä). Ja niistä tuli "kiva" vinkuva ääni...eli en kyllä toista kertaa osta "harakiri" jarrupalat.
Edit: Mun omat ei ollut motonetistä, arvaan vaan että ne motonetistä on samaa laatua.Nykyinen: Audi S6 4.2 V8
Ex autot: Peugeot 205 1.9GTI, Ford Escort 1.6GL, Seat Ibiza 1.5 SXI, BMW E30 316 2.3, Audi Coupe GT 2.0, BMW M5, BMW E30 323 M20B25, BMW E30 316 1.8, Volvo S40 2.0, BMW E36 328 Coupe, Alfa 156 2.0 JTS, Audi A4 1.8T Quattro, BMW Z3 2.8
Comment
-
-
Motonetistä tarjottiin ELF:n jarrupaloja, joten eipä Juridia tai Textaria ollut. Toisessa Motonetissä ole Remsaa, jolle jyrkkä ei.
Kysyin tarvikekaupasta mitä Remsat maksaa --> 40 Euroa. Tilaamalla olisi saanut Jurudia hintaan 130 euroa eli pikkaisen eroa hinnassa. On nimittäin tuo Juridin maahantuoja kuulemma vaihtunut taannoin.
Ostin sitten Ferodon palat 70 eurolla.
Comment
-
-
Ainakin remsan palat oli ihan perseestä. Kaupungissa meni vielä jotenkuten, mutta muuta niillä ei sitten tehnytkään.Hubraum statt spoiler!
Nyt: 530dA xDrive F11 -15
Ex.penaalit: 2000 NK -66/-67, 520iA E28 -86, 520 E12 -80, 520i E28 -84, M535i E28 -86, 2000 TI-Lux NK -67, 525iA/M5 E34 -89/-93, 520d Touring E39 -00, 325i Cabrio E30 -89 'Sultans Edition', 316i E46 -02, 320dA E90 -06, 320dA Touring E91 -06, M5 3.8 E34 -92, 530dA Touring E61 -05, 320d Touring E91 -08, 330dA Touring M-sport E46 -04, 320dA xDrive touring E91 -10/11, X3 xDrive20d F25 -11, 530dA xDrive Touring F11 -11, X3 xDrive20d F25 M-sport -12
Comment
-
-
riippuu kenen valmistajan ne on... samanlaisia ne melkee kaikki on ja ei ämmissä kaikki kallista tarvi olla =) itselläni oli takana jotkuu halvat ja eessä alkuperäiset kun sinne silloin ei löytynyt mistään halvalla...Tän hetkiset päristimet:
Peugeot Boxer -08 Työjuhta
Bmw 320 -92 M-Sport
Opel Corsa -93 Hifistelyauto
Ford Fiesta -82 TURBO
Comment
-
-
Originally posted by ana80Tulipa ostettua kokeilun vuoksi nuo motonetin palat. Täytyy tänään heittää kiinni kun saan ostettua vaan 7mm kusiokolo hylsyn. On vissiin valmistettu jossain itäblokin maassa kun lukee vain made in eu. No idässä ne bemaritkin nykyään valmistetaan (made in kaliningrad).Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
-
Itse olen kysellyt E36 3.2 M3een jarrujen hintaan.
AD:lta saisi Brembon paloja kohtuulliseen hintaan eli 20 euroa taakse ja 32 euroa eteen.
Tuossa M3ssa kun ainakin etujarrut lienevät aika lailla samat kuin 3.8 M5ssa.
Onko kenelläkään kokemuksia Zimmermannin jarrulevyistä, niin normaaleista kuin reiitetyistä (sport)?
Comment
-
-
Originally posted by SusiItse olen kysellyt E36 3.2 M3een jarrujen hintaan.
AD:lta saisi Brembon paloja kohtuulliseen hintaan eli 20 euroa taakse ja 32 euroa eteen.
Tuossa M3ssa kun ainakin etujarrut lienevät aika lailla samat kuin 3.8 M5ssa.
Onko kenelläkään kokemuksia Zimmermannin jarrulevyistä, niin normaaleista kuin reiitetyistä (sport)?
Comment
-
-
Nyt on Motonetin palat kiinni. Ei ainakaan vingu yhtään ja ottaa kiinni kohtalaisesti. Kävin ottaa muutamia kunnon jarrutuksia reilusta 100 vauhdista ja en kyllä tässä vaiheessa pysty haukkumaan niitä. Eri asia on sitten kuluneina... Mitenkä muten sen "BRAKE LININGS"-tekstin kanssa on kun ei hävinnyt palojen vaihdon jälkeen. Mul oli ne anturit liittimistä irti ja silti tuli teksti ruutuun. Häviikö kun on startannut riittävän monta kertaa ilman häiriötä?
Comment
-
-
Originally posted by bmw330ciOstin keväällä omaan 330ci:hin noi Zimmermannin reiitetyt levyt +ferodon palat ja oon ollu ihan tyytyväinen. Takana on about 5000km eikä oo vinkunu tai mitään muutakaan ylimääräistä ääntä kuulunu. Normaalissa ajossa en oo kylläkään huomannu mitään eroa tavallisiin levyihin + paloihin muutakuin ulkonäöllisesti
Kumpiahan paloja kannattaa harkita: Ferodoja vai Bremboja?
Comment
-
-
Originally posted by ana80Nyt on Motonetin palat kiinni. Ei ainakaan vingu yhtään ja ottaa kiinni kohtalaisesti. Kävin ottaa muutamia kunnon jarrutuksia reilusta 100 vauhdista ja en kyllä tässä vaiheessa pysty haukkumaan niitä. Eri asia on sitten kuluneina... Mitenkä muten sen "BRAKE LININGS"-tekstin kanssa on kun ei hävinnyt palojen vaihdon jälkeen. Mul oli ne anturit liittimistä irti ja silti tuli teksti ruutuun. Häviikö kun on startannut riittävän monta kertaa ilman häiriötä?
Johdot voi olla myös vialla jossain.
Comment
-
-
Originally posted by WSE1Ei häviä. Varoitus poistuu sitten kun homma on kunnossa. "Anturit" nimenomaan yhdistävät liittimen nastat toisiinsa kun ne (ja palat) ovat ok. Vanhoja antureita voi harvoin käyttää uudelleen -> kun varoitus tulee on ainakin joku anturi pianaikaa entinen.
Johdot voi olla myös vialla jossain.
Comment
-
Comment