Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motonetin e34 M5:sen jarrupalat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ana80
    Bimmer Rookie
    • May 2005
    • 150
    • Lohja

    Motonetin e34 M5:sen jarrupalat?

    Onko kokemuksia, kun ovat vaan niin halpoja että kiusaus olisi ostaa sieltä?
  • tkdM5
    Bimmer Rookie
    • Jul 2006
    • 71

    #2
    enpä kyllä omaan ämmääni menisi ostamaan, vaikkei nyt kokemusta niistä olekkaan.. itsellä ferodon palat, eipä nekään nyt mitään omaisuuksia maksanu, mutta kestää varmasti pidempään kun nuo motonetin.
    e34 M5 3.8 -94

    Comment

    • insp
      BTCF Member
      • Sep 2002
      • 827
      • Iittala

      #3
      Ehkäpä tämän perusteella niitä uskaltaisi kuitenkin ostaa?
      ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *

      Comment

      • ufo777
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2003
        • 371
        • Pohjanmaa

        #4
        Ite ostin piraatti jarrupalat omaan (tiedän että olin tyhmä). Ja niistä tuli "kiva" vinkuva ääni...eli en kyllä toista kertaa osta "harakiri" jarrupalat.

        Edit: Mun omat ei ollut motonetistä, arvaan vaan että ne motonetistä on samaa laatua.
        Nykyinen: Audi S6 4.2 V8

        Ex autot: Peugeot 205 1.9GTI, Ford Escort 1.6GL, Seat Ibiza 1.5 SXI, BMW E30 316 2.3, Audi Coupe GT 2.0, BMW M5, BMW E30 323 M20B25, BMW E30 316 1.8, Volvo S40 2.0, BMW E36 328 Coupe, Alfa 156 2.0 JTS, Audi A4 1.8T Quattro, BMW Z3 2.8

        Comment

        • Keimo
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 2032
          • Kekkoslovakia

          #5
          Motonetistä tarjottiin ELF:n jarrupaloja, joten eipä Juridia tai Textaria ollut. Toisessa Motonetissä ole Remsaa, jolle jyrkkä ei.

          Kysyin tarvikekaupasta mitä Remsat maksaa --> 40 Euroa. Tilaamalla olisi saanut Jurudia hintaan 130 euroa eli pikkaisen eroa hinnassa. On nimittäin tuo Juridin maahantuoja kuulemma vaihtunut taannoin.

          Ostin sitten Ferodon palat 70 eurolla.

          Comment

          • ana80
            Bimmer Rookie
            • May 2005
            • 150
            • Lohja

            #6
            Tulipa ostettua kokeilun vuoksi nuo motonetin palat. Täytyy tänään heittää kiinni kun saan ostettua vaan 7mm kusiokolo hylsyn. On vissiin valmistettu jossain itäblokin maassa kun lukee vain made in eu. No idässä ne bemaritkin nykyään valmistetaan (made in kaliningrad).

            Comment

            • reinuk
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2003
              • 636
              • Helsinki

              #7
              Ainakin remsan palat oli ihan perseestä. Kaupungissa meni vielä jotenkuten, mutta muuta niillä ei sitten tehnytkään.
              Hubraum statt spoiler!

              Nyt: 530dA xDrive F11 -15

              Ex.penaalit: 2000 NK -66/-67, 520iA E28 -86, 520 E12 -80, 520i E28 -84, M535i E28 -86, 2000 TI-Lux NK -67, 525iA/M5 E34 -89/-93, 520d Touring E39 -00, 325i Cabrio E30 -89 'Sultans Edition', 316i E46 -02, 320dA E90 -06, 320dA Touring E91 -06, M5 3.8 E34 -92, 530dA Touring E61 -05, 320d Touring E91 -08, 330dA Touring M-sport E46 -04, 320dA xDrive touring E91 -10/11, X3 xDrive20d F25 -11, 530dA xDrive Touring F11 -11, X3 xDrive20d F25 M-sport -12

              Comment

              • rrracing
                Bimmer Fanatic
                • May 2003
                • 588
                • Pyhtää

                #8
                riippuu kenen valmistajan ne on... samanlaisia ne melkee kaikki on ja ei ämmissä kaikki kallista tarvi olla =) itselläni oli takana jotkuu halvat ja eessä alkuperäiset kun sinne silloin ei löytynyt mistään halvalla...
                Tän hetkiset päristimet:

                Peugeot Boxer -08 Työjuhta
                Bmw 320 -92 M-Sport
                Opel Corsa -93 Hifistelyauto
                Ford Fiesta -82 TURBO

                Comment

                • creative 22
                  Bimmer Fanatic
                  • Jul 2005
                  • 560
                  • Alavus

                  #9
                  Originally posted by ana80
                  Tulipa ostettua kokeilun vuoksi nuo motonetin palat. Täytyy tänään heittää kiinni kun saan ostettua vaan 7mm kusiokolo hylsyn. On vissiin valmistettu jossain itäblokin maassa kun lukee vain made in eu. No idässä ne bemaritkin nykyään valmistetaan (made in kaliningrad).
                  Totta on että Bmw:tä kootaan Kaliningradissa, mutta kaikki tuossa tehtaassa koottavat autot menevät venäjän markkinoille, ainakaan suomeen niitä ei tuoda.
                  Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring

                  Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.

                  BMW Freude Am Fahren

                  Comment

                  • Susi
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2003
                    • 473
                    • Kuopio, Suomi

                    #10
                    Itse olen kysellyt E36 3.2 M3een jarrujen hintaan.

                    AD:lta saisi Brembon paloja kohtuulliseen hintaan eli 20 euroa taakse ja 32 euroa eteen.

                    Tuossa M3ssa kun ainakin etujarrut lienevät aika lailla samat kuin 3.8 M5ssa.

                    Onko kenelläkään kokemuksia Zimmermannin jarrulevyistä, niin normaaleista kuin reiitetyistä (sport)?

                    Comment

                    • bmw330ci
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2004
                      • 231
                      • Etelä-Suomi

                      #11
                      Originally posted by Susi
                      Itse olen kysellyt E36 3.2 M3een jarrujen hintaan.

                      AD:lta saisi Brembon paloja kohtuulliseen hintaan eli 20 euroa taakse ja 32 euroa eteen.

                      Tuossa M3ssa kun ainakin etujarrut lienevät aika lailla samat kuin 3.8 M5ssa.

                      Onko kenelläkään kokemuksia Zimmermannin jarrulevyistä, niin normaaleista kuin reiitetyistä (sport)?
                      Ostin keväällä omaan 330ci:hin noi Zimmermannin reiitetyt levyt +ferodon palat ja oon ollu ihan tyytyväinen. Takana on about 5000km eikä oo vinkunu tai mitään muutakaan ylimääräistä ääntä kuulunu. Normaalissa ajossa en oo kylläkään huomannu mitään eroa tavallisiin levyihin + paloihin muutakuin ulkonäöllisesti

                      Comment

                      • ana80
                        Bimmer Rookie
                        • May 2005
                        • 150
                        • Lohja

                        #12
                        Nyt on Motonetin palat kiinni. Ei ainakaan vingu yhtään ja ottaa kiinni kohtalaisesti. Kävin ottaa muutamia kunnon jarrutuksia reilusta 100 vauhdista ja en kyllä tässä vaiheessa pysty haukkumaan niitä. Eri asia on sitten kuluneina... Mitenkä muten sen "BRAKE LININGS"-tekstin kanssa on kun ei hävinnyt palojen vaihdon jälkeen. Mul oli ne anturit liittimistä irti ja silti tuli teksti ruutuun. Häviikö kun on startannut riittävän monta kertaa ilman häiriötä?

                        Comment

                        • Susi
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2003
                          • 473
                          • Kuopio, Suomi

                          #13
                          Originally posted by bmw330ci
                          Ostin keväällä omaan 330ci:hin noi Zimmermannin reiitetyt levyt +ferodon palat ja oon ollu ihan tyytyväinen. Takana on about 5000km eikä oo vinkunu tai mitään muutakaan ylimääräistä ääntä kuulunu. Normaalissa ajossa en oo kylläkään huomannu mitään eroa tavallisiin levyihin + paloihin muutakuin ulkonäöllisesti
                          Ahaa...hyvä tietää.

                          Kumpiahan paloja kannattaa harkita: Ferodoja vai Bremboja?

                          Comment

                          • WSE1
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2006
                            • 3242
                            • Suomusjärvi

                            #14
                            Originally posted by ana80
                            Nyt on Motonetin palat kiinni. Ei ainakaan vingu yhtään ja ottaa kiinni kohtalaisesti. Kävin ottaa muutamia kunnon jarrutuksia reilusta 100 vauhdista ja en kyllä tässä vaiheessa pysty haukkumaan niitä. Eri asia on sitten kuluneina... Mitenkä muten sen "BRAKE LININGS"-tekstin kanssa on kun ei hävinnyt palojen vaihdon jälkeen. Mul oli ne anturit liittimistä irti ja silti tuli teksti ruutuun. Häviikö kun on startannut riittävän monta kertaa ilman häiriötä?
                            Ei häviä. Varoitus poistuu sitten kun homma on kunnossa. "Anturit" nimenomaan yhdistävät liittimen nastat toisiinsa kun ne (ja palat) ovat ok. Vanhoja antureita voi harvoin käyttää uudelleen -> kun varoitus tulee on ainakin joku anturi pianaikaa entinen.
                            Johdot voi olla myös vialla jossain.

                            Comment

                            • ana80
                              Bimmer Rookie
                              • May 2005
                              • 150
                              • Lohja

                              #15
                              Originally posted by WSE1
                              Ei häviä. Varoitus poistuu sitten kun homma on kunnossa. "Anturit" nimenomaan yhdistävät liittimen nastat toisiinsa kun ne (ja palat) ovat ok. Vanhoja antureita voi harvoin käyttää uudelleen -> kun varoitus tulee on ainakin joku anturi pianaikaa entinen.
                              Johdot voi olla myös vialla jossain.
                              Se tulikin mieleen iltasella. No, täytyy käydä hakemassa anturit.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎