Mielipiteitä ja neuvoja kaivataan seuraavaan!
Varasin ajan ja vein bimmerini merkkiin erikoistuneeseen liikkeeseen pk-seudulla, jossa aikaisempien kokemusten perusteella toiminta on ollut asiallista. Toimeksiantona oli mm. VAIHTAA eteen molemmille puolille alatukivarren SISÄHELAT. Sovittiin puhelimessa, että he hommaavat osat, kun en itse niitä ehdi hakemaan/tilaamaan varattuun aikaan mennessä.
No, seuraavana päivänä eli tänään autoa hakemaan ja laskussa seisoo, että molemmat ALATUKIVARRET HELOINEEN on vaihdettu. Syyksi kertoivat, ettei niitä sisäheloja voi vaihtaa, kun niitä ei kerran Laakkoselta saa. Hintaa 220e/kpl. Helat esim. KL-varaosilla alle 20e/kpl.
No hintahan pompsahti reilusti yli suunnitellun ja nyt auto seisoo huoltoaseman pihassa odottamassa meikäläisen toimintasuunnitelmaa, koska mukisematta en tuota samantien maksanut ja sanoivat, että auto jää, kunnes summa on maksettu.
No, tässähän nyt harmittaa sitten...
A) kertoivat puhelimessa, että he voivat vaihtaa helat, mutta laskutettaessa olikin toinen virsi.
B) Ei kukaan sitten vaivautunut soittamaan ja kysymään että mitäs tuumaat jos vaihdetaan koko paska.
C) Vittuilu autoa hakiessa ja väite siitä, että heloja ei voi ollenkaan vaihtaa ja kyllähän minun se pitäisi tietää
D) Julkinen liikenne.
Positiivista on lienee se, että kun alatukivarren vaihtaa kokonaan, on työmäärä pienempi kuin vanhoja heloja alumiinisesta tukivarresta irrotellessa. Ja lopputuloshan on nyt sitten kai hyvä.
Näköjään E34-ihmiset täällä ovat vaihdelleet alatukivarret kokonaan eikä vain heloja. Miksi ja miten tuo nyt sitten kannattaa tehdä? Saako niitä vanhoja heloja alumiinivarresta mitään rikkomatta pois? Tyhmältä tuntuu hyvät tukivarret viskata hautuumaalle helojen takia. Olinko ihan idiootti kun ajattelin että vaihdetaan helat vaan kun halvemmaksi tulee ja sillä hyvä?
Varasin ajan ja vein bimmerini merkkiin erikoistuneeseen liikkeeseen pk-seudulla, jossa aikaisempien kokemusten perusteella toiminta on ollut asiallista. Toimeksiantona oli mm. VAIHTAA eteen molemmille puolille alatukivarren SISÄHELAT. Sovittiin puhelimessa, että he hommaavat osat, kun en itse niitä ehdi hakemaan/tilaamaan varattuun aikaan mennessä.
No, seuraavana päivänä eli tänään autoa hakemaan ja laskussa seisoo, että molemmat ALATUKIVARRET HELOINEEN on vaihdettu. Syyksi kertoivat, ettei niitä sisäheloja voi vaihtaa, kun niitä ei kerran Laakkoselta saa. Hintaa 220e/kpl. Helat esim. KL-varaosilla alle 20e/kpl.
No hintahan pompsahti reilusti yli suunnitellun ja nyt auto seisoo huoltoaseman pihassa odottamassa meikäläisen toimintasuunnitelmaa, koska mukisematta en tuota samantien maksanut ja sanoivat, että auto jää, kunnes summa on maksettu.
No, tässähän nyt harmittaa sitten...
A) kertoivat puhelimessa, että he voivat vaihtaa helat, mutta laskutettaessa olikin toinen virsi.
B) Ei kukaan sitten vaivautunut soittamaan ja kysymään että mitäs tuumaat jos vaihdetaan koko paska.
C) Vittuilu autoa hakiessa ja väite siitä, että heloja ei voi ollenkaan vaihtaa ja kyllähän minun se pitäisi tietää
D) Julkinen liikenne.
Positiivista on lienee se, että kun alatukivarren vaihtaa kokonaan, on työmäärä pienempi kuin vanhoja heloja alumiinisesta tukivarresta irrotellessa. Ja lopputuloshan on nyt sitten kai hyvä.
Näköjään E34-ihmiset täällä ovat vaihdelleet alatukivarret kokonaan eikä vain heloja. Miksi ja miten tuo nyt sitten kannattaa tehdä? Saako niitä vanhoja heloja alumiinivarresta mitään rikkomatta pois? Tyhmältä tuntuu hyvät tukivarret viskata hautuumaalle helojen takia. Olinko ihan idiootti kun ajattelin että vaihdetaan helat vaan kun halvemmaksi tulee ja sillä hyvä?
Comment