Elikkäs kone on tämä 12 venanen 6pyttynen (170hp) ja sitä tässä vain kysyisin että onkohan koneessa enää tehot tallella kun joutuu kierrättämään oikein kunnolla että bemu lähtee kimpoomaan. Eka bemari
sekä yli päätänsä 6-koneella oleva auto niin ei kamalasti bemarin kiihtyvyksistä ole kokemusta. auto lähtee kunnolla vasta reilu 4000rpm jälkeen ja noihin kierroksiin kiihtyy hitaasti. esimerkki tilanne: ajelen kolmos vaihteella noin 2000 kierroksilla... tallan painaa pohjaan niin kierrokset kohoaa aika hitaasti sinne reilu 4000 jolloin auto vasta lähtee?! ja jos taas heittää pienempää vaihdetta niin siellä hakattankin jo melkein rajoittimeen!
eikös näitten 1.6L nissanien pitäis olla niitä kierros vähkeitä... eikä 2.5L bemarit
vai johtuuko kaikki vaan auton painosta? kun minun järjen mukaan kyllä nyt 6-koneen pitäisi kohtalaisesti vääntää auto liikkeelle? koneella ajettu vasta 206tkm.
Onko normaalia 525i E34:lle?!
Collapse
X
-
Onko normaalia 525i E34:lle?!
Nykyne: E34 525i
Exät:
Coupe Sunny 1,6 vm.88
Coupe Sunny 1,6 vm.87
Mese 240D (123) vm.82
Datsun 140y 1,2 vm.82Tags: None
-
[QUOTE=rentturaakki]Elikkäs kone on tämä 12 venanen 6pyttynen (170hp) ja sitä tässä vain kysyisin että onkohan koneessa enää tehot tallella kun joutuu kierrättämään oikein kunnolla että bemu lähtee kimpoomaan.
Jep, normaalia on, vanosvehkeet vääntää alhaalta jo paremmin, mutta suurin vääntömomenttihan näissä turbottomissa on 3500+ rpm hujakoilla, että kierroksia pitää käyttää.---- Bee äm dapl juu ----
-
ok. kiitosta vastauksista... meikäläinen tästä lähteekin bemaria kierrättelemään sitte
Nykyne: E34 525i
Exät:
Coupe Sunny 1,6 vm.88
Coupe Sunny 1,6 vm.87
Mese 240D (123) vm.82
Datsun 140y 1,2 vm.82
Comment

Comment