Viimeksi kone hiiopattiin ylös ilman laatikkoa - siinä saa näpertää auton alla, päällä, välissä ja takana ihan riittämiin että saa ne kiinnityspultit auki.
Olisiko fiksumpaa nostaa laatikon kanssa? Tällöin pitää irroittaa laatikon kiinnikkeet (taitaa olla 4 pulttia) ja kardaanin pultit. Lisäksi kytkimen joutuu ilmaamaan. Onko vähemmän vaivaa kuin toisessa vaihtoehdossa?
Moottorin asentaminen lienee nopeampaa laatikon kanssa, kun ei tarvitse tapella boorien kanssa - tipauttaa vain korvakkeisiin.
Miten vaihdekeppi irtoaa kun pelataan koko laatikolla? Tuleeko se siististi alakautta laatikon mukana?
Ja sitten vielä - mahtuukohan tuo koko paketti pois e34:n nokalta irrottamatta konepeltiä?
Etukäteen kiitokset,
t.Ville
Olisiko fiksumpaa nostaa laatikon kanssa? Tällöin pitää irroittaa laatikon kiinnikkeet (taitaa olla 4 pulttia) ja kardaanin pultit. Lisäksi kytkimen joutuu ilmaamaan. Onko vähemmän vaivaa kuin toisessa vaihtoehdossa?
Moottorin asentaminen lienee nopeampaa laatikon kanssa, kun ei tarvitse tapella boorien kanssa - tipauttaa vain korvakkeisiin.
Miten vaihdekeppi irtoaa kun pelataan koko laatikolla? Tuleeko se siististi alakautta laatikon mukana?
Ja sitten vielä - mahtuukohan tuo koko paketti pois e34:n nokalta irrottamatta konepeltiä?
Etukäteen kiitokset,
t.Ville
Comment