Olen miettinyt auton tuomista Saksasta ja eniten kiinnostaisi E32 730 mutta miksi se on usein halvempi veroinen kuin E34 530? Onko E32 730 malleissa jotain vikoja huomattavasti enemmän vai mistä E32:sien edullisuus E34:siin verrattuna on syntynyt?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E32 730,735 vs E34 530,535 viat?
Collapse
X
-
Originally posted by SledgeHammerOlen miettinyt auton tuomista Saksasta ja eniten kiinnostaisi E32 730 mutta miksi se on usein halvempi veroinen kuin E34 530? Onko E32 730 malleissa jotain vikoja huomattavasti enemmän vai mistä E32:sien edullisuus E34:siin verrattuna on syntynyt?
seiskoissa pyynnit suhteessa kuntoon ja varustukseen on yleensä halvemmat, koska osa ostajista vierastaa "isoa" autoa, peläten korkeampaa kulutusta ja mahdollisesti kalliimpia korjauksia. tämä koskee sekä suomea, että saksaa.
- pienemmät pyynnit suomessa-> halvempi vero.
- halvemmat verot+ pienemmät pyynnit saksassa= pienemmät pyynnit suomessa
bensaa palaa seiskalla 0,5-1 litra/100km enemmän, tekniikassa osat samoja, korinosat jopa halvempia. yleensä paremmin hoivattuja sisustaltaan ja koriltaan, paremmin varusteltuja jne, mutta poikkeuksia on suuntaan ja toiseen.
siinä se. E32 ja E34 välillä valinta on pelkästään makuasiasöörtsillä sivukaupalla lisää aprikointia korimallien paremmuudesta.
Last edited by ankkuli; 25-08-2006, 09:38.Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net
-
-
Nää on taas näitä musta tuntuu juttuja mutta veikkaan että seiskat on ehkä ollut hieman paremmalla pidolla. 5:nen on suosittu nuorison keskuudessa, seiska taas ei. Ja nuoriso tunnetusti polkeeTosin pommeja kummassakin, mutta mä toisin 735:sen, on se meno kuitenkin sillä hieman mukavampaa kuin e34:lla ja suorituskyvyssäkään ei kummoista eroa ole. Seiskoissa lähes aina lederit ja ilmastoinnit ja pelit. 3 litraista 12 tappista välttäisin, V8 tietenkin ihan eri asia.
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
-
Originally posted by basso72Ja ainakin verotaulukoita katsellessa täytyy muistaa,että kasikoneet tuli eri aikaan 730:iin ja 530:iin. Hiukan mutua perään...
530 -6/90 alkaen kasi
730 -92 alkaen kasi ja kutostakin vielä rinnalla,olikohan jopa -94 asti
E34 535i R6 02/88-10/92
E34 530i V8 10/92-11/95 (touring 11/96)
E32 730i R6 06/86-12/93
E32 735i R6 06/86-10/92
E32 730i V8 10/92-12/93
Noi kuukaudet on muisteltuna "sinne päin", vuodet pitäs olla oikein, tarkistaa kuka haluaa. 3 litranen 12-tappinen on ihan ok kone, jos ei aja kilpaa
edit: http://www.auto-treff.com/bmw/vb/pri...threadid=46131Last edited by ankkuli; 25-08-2006, 09:42.Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net
Comment
-
-
Originally posted by SledgeHammerOlen miettinyt auton tuomista Saksasta ja eniten kiinnostaisi E32 730 mutta miksi se on usein halvempi veroinen kuin E34 530? Onko E32 730 malleissa jotain vikoja huomattavasti enemmän vai mistä E32:sien edullisuus E34:siin verrattuna on syntynyt?F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
herrakani
Mulla oli kulutus jotain 12-15 tasolla. Kiuluna saksasta uitettu '89 730. Mun käsityksen mukaan 750 tai v8:lla varustettu 730 ei kuluta juurikaan enempää. Mulla itellähän hajos vaihteisto ja mittaristo parin kuukauden ajon jälkeen ja auto on ollu tallissa siitä lähtien odottamassa inspiraatiota.
Comment
-
Minulla on 735 ia 90 aj.150 tkm kulutus minun ajolla joka on 60/40% maantie/kaupunki ajoa keski kulutus on kesällä 11l ja talvella 12.5-13l/100km:lle. Korjauksia tehty vesipumppu vaihdettu ja oik. alapallo nivel. Minusta tämä 3.5 litran kone on ihan passeli 700 sarjan koneeksi tosin 740 vie varmaan saman verran löpöä ja antaa vauhdikkaammat kyydit. Toisaalta taas koneen osalta osat ovat luultavasti kalliimpia.
Comment
-
Comment