Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 m50b20 polttoainetankin huohotus venttiili

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jaskaz
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2006
    • 205
    • Tampere

    e34 m50b20 polttoainetankin huohotus venttiili

    eli tutkin bosch testerillä vikamuistin niin 1 vika löytyi ja se oli polttoainetankin huohotusventtiilin vika/maavuoto mikähän mahtaa olla tuo venttiili ja missä se on?? ei varmaan ole kovinkaan merkittävä mutta kiinnostaisi tietää? auto on e34 520 24v vm 91
    Bmw e39 523i sedan vm97

    ex e34 525ix touring
    ex mb 300ce sl
    ex e32 750ia luxury
    ex e34 525i
    ex mb 300sel
    ex e34 520 24v
  • fraatti
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 4628
    • Tampere

    #2
    jossain siinä imusarjan alla

    puolen nyrkin kokoinen möykky johon menee yksi kaksinapainen liitin ja lähtee myös kaksi ~10mm letkua
    F11 535dX LCI
    Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

    Comment

    • Jaskaz
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2006
      • 205
      • Tampere

      #3
      onkohan sillä mitään haitallista vaikutusta moottorin toimintaan?





      Originally posted by fraatti
      jossain siinä imusarjan alla

      puolen nyrkin kokoinen möykky johon menee yksi kaksinapainen liitin ja lähtee myös kaksi ~10mm letkua
      Bmw e39 523i sedan vm97

      ex e34 525ix touring
      ex mb 300ce sl
      ex e32 750ia luxury
      ex e34 525i
      ex mb 300sel
      ex e34 520 24v

      Comment

      • Jaskaz
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2006
        • 205
        • Tampere

        #4
        osaako joku sanoa ton polttoaine huohotus venttiilin vikaan eli onko haittaa jos on rikki?

        sitten vielä olis vähän muuta asiaa vielä eli missä vika kun kuskin puolen oven lukko nuppi menee kyllä kiinni mutta ei nousekkaan ihmetyttää että mistä moinen johtuu enemmänhän se tarvii moottorilta voimaa vetää se kiinni

        ja sitten kolmas ihmeellinen juttu eli yksi päivä olin lähdössä jonnekkin ja kun starttasin autoa ja kuului pamaus kone huoneesta ja rupesi savu nouseen ja nostin pellin ja ihmettelin että vapaavirtaus suodatin savua aika rankasti eli mitä ilmeisemmin bensa on päässyt sinne jotenkin ja kaasuuntunut ja pamahtanut mutta miten se on mahdollista kun on ruisku auto? kaasari vekottimissä tollanen on vielä aika yleinen mutta onko ratkaisua? kerran teki ja ei sen jälkeen

        kiitoksia vastauksista
        Bmw e39 523i sedan vm97

        ex e34 525ix touring
        ex mb 300ce sl
        ex e32 750ia luxury
        ex e34 525i
        ex mb 300sel
        ex e34 520 24v

        Comment

        • fraatti
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2002
          • 4628
          • Tampere

          #5
          Originally posted by Jaskaz
          onkohan sillä mitään haitallista vaikutusta moottorin toimintaan?
          ei moottorin toimintaan mutta eräässä opelissä tankki imaisi itsensä kasaan koska huohotin oli poissa pelistä.. katso nyt onko siellä johto paikoillaan ettei olisi jäänyt edellisen sepän jäljiltä irti.. ja noita mokkuloita varmasti löytyy miltei jokaisesta rytätystä autosta..
          F11 535dX LCI
          Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

          Comment

          • Jaskaz
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2006
            • 205
            • Tampere

            #6
            kiitos fraatti voisiko joku vielä vastata noihin kahteen muuhun kysymykseen kiitos
            Bmw e39 523i sedan vm97

            ex e34 525ix touring
            ex mb 300ce sl
            ex e32 750ia luxury
            ex e34 525i
            ex mb 300sel
            ex e34 520 24v

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎