Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 ei vastaa kaasuun alakierroksilla.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KaW
    Bimmer Rookie
    • Jul 2006
    • 91

    e34 ei vastaa kaasuun alakierroksilla.

    Oma e34 vastaa alakierroksilla kaasuun todella huonosti, eli tyhjäkäynnillä kun koittaa nostaa kierroksia nopeasti hiukan niin saa pitää kaasua vähän aikaa että kirrokset nousee... korkeammilla kierroksilla vastaa sitten terävästi kaasun painamiseen. Ja vähän viileemmällä koneella kun hipasee olemattomasti kaasupolkimeen, niin meinaa sammua. Onko nämä vikoja vaiko ominaisuuksia... Jotenkin kuitenkin tuntuu vähän omituiselta.
  • keisari88
    Bimmer Rookie
    • May 2005
    • 128
    • Lappi

    #2
    Omassa myös tuo hipaisu ongelma. Auton saa kyllä sammumaankin kun kääntää rattia vielä sopivasti kun kaasupoljinta hivottelee. Moottorihan on M20B20, mittarissakin alkaa olemaan lukemia sopivasti yli 360tkm. Ongelman korjaaminen kiinnostaisi itseäkin.
    BMW 523i Touring -98

    Comment

    • KaW
      Bimmer Rookie
      • Jul 2006
      • 91

      #3
      Omalla ajettu vähän yli 100 000 vähemmän kun sulla joten ihmetyttääpi

      Comment

      • Jamppu_83
        Bimmer Rookie
        • Mar 2006
        • 40

        #4
        Itellä samaa ongelmaa m20b25, vaihdettu lamda, puola, tulpat, johdot tarkistettu.

        Comment

        • gaasbox
          Bimmer Rookie
          • Jun 2007
          • 83
          • ruotsinpyhtää

          #5
          vika?

          selviskö vika ikinä??? olis saman tapanen ongelma itelläkin
          http://koti.mbnet.fi/kapi_79/service.htm

          Comment

          • Fanatic21
            Bimmer Rookie
            • Jun 2014
            • 131
            • P-karjala

            #6
            Ettei olisi bensan saanti ongelmaa? Syitä on liikaa..
            E34 M50b25 turbo

            Ex: E34 525i vm91


            Joensuu Connection

            Comment

            • oregano
              Newbiemmer
              • Jun 2014
              • 16
              • oulu

              #7
              täällä kans, sama vika. Tulpat,puola ja lamda vaihdettu (m20b25)

              Comment

              • Havis
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2004
                • 1836
                • Kotona/Poissa

                #8
                Originally posted by oregano View Post
                täällä kans, sama vika. Tulpat,puola ja lamda vaihdettu (m20b25)
                Mahdollisesti imuvuoto. Tarkasta ekaks vaikka se haitarikumi IMM:n ja kaasuläppäkotelon välistä.
                "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

                E60 523iA -08

                Comment

                • oregano
                  Newbiemmer
                  • Jun 2014
                  • 16
                  • oulu

                  #9
                  Originally posted by Havis View Post
                  Mahdollisesti imuvuoto. Tarkasta ekaks vaikka se haitarikumi IMM:n ja kaasuläppäkotelon välistä.
                  kaikki näyttäs olevan kunnossa...

                  Comment

                  • Ziggis
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2008
                    • 454
                    • Melbourne (Mellilä)

                    #10
                    Kannattaa kokeilla toista ilmanmassamittaria... ajan saatossa ne mittarin langat löystyy ja kone alkaa käymään laihalla joka alueella.
                    Ex. e39 540i -97
                    Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
                    Ex. e36 325iA -92
                    Ex. e34 540iA -94
                    Ex. e30 325 2.7 eta -86
                    Ex. e34 540iA -93 touring
                    Ex. e32 730i -89

                    Tällä mennään

                    Comment

                    • oregano
                      Newbiemmer
                      • Jun 2014
                      • 16
                      • oulu

                      #11
                      Originally posted by Ziggis View Post
                      Kannattaa kokeilla toista ilmanmassamittaria... ajan saatossa ne mittarin langat löystyy ja kone alkaa käymään laihalla joka alueella.
                      Pittää kokeilla kunhan tuota rahaa tulee, vanhahan auto on, mutta ei hirveesti ajettu (240tkm)
                      Eikö tuota voi itsekkin säätä?

                      Comment

                      • Ziggis
                        Bimmer Fanatic
                        • Jun 2008
                        • 454
                        • Melbourne (Mellilä)

                        #12
                        Originally posted by oregano View Post
                        Pittää kokeilla kunhan tuota rahaa tulee, vanhahan auto on, mutta ei hirveesti ajettu (240tkm)
                        Eikö tuota voi itsekkin säätä?
                        Jos on lamdalle tarkoitettu mittari,nii ei oo säätömahdollisuutta ja jos ei ole ja lamba on kuitenkin käytössä,nii pitää poistaa ecun kautta lamda pois käytöstä ennen kuin säätö toimii.

                        eikä se säätäminen oike tahdo auttaa iän tuomiin ongelmiin.
                        Ex. e39 540i -97
                        Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
                        Ex. e36 325iA -92
                        Ex. e34 540iA -94
                        Ex. e30 325 2.7 eta -86
                        Ex. e34 540iA -93 touring
                        Ex. e32 730i -89

                        Tällä mennään

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎