Ajatuksena olisi siis alkaa hankkimaan alustan kulutusosia, noin 100 km/h vauhdissa on tärinää joka tulee myöskin jarrutettaessa -> tukivarsien puslat luultavimmin vaihtokunnossa. Samaan konkurssiin voisi vaihtaa myös muita osia, oheisen samtheManin listan mukaan:
apusimpukan hela
raidetanko
raidetangon keskiosa
vasen reaktiotanko
oikea reaktiotanko
reaktiotankojen kumit, korvataan E32:en puslilla # 31121136607
takavaakajan nivel
takapalkin tukinivel
tukivarsi (alumiininen) vasen
tukivarsi (alumiininen) oikea
puslat edellisiin (2kpl)
-Mitä vielä puuttuu listalta (mitä ne koiranluut ovat.. )?
-Alusta on muuten timmi (ei kolinaa tai takapään vaeltamista, ohjaus tiukka), mitkä olisivat todennäköisimmin kuluneimmat osat, jos aluksi vaihdattaisi vain ne?
-Teoriassa, jos vaihtaisi alumiinisten tukivarsien tilalle teräksiset (jotka ovat ½ hintaan), paljonko ajo-ominaisuuksiin tulisi negatiivista vaikutusta?
apusimpukan hela
raidetanko
raidetangon keskiosa
vasen reaktiotanko
oikea reaktiotanko
reaktiotankojen kumit, korvataan E32:en puslilla # 31121136607
takavaakajan nivel
takapalkin tukinivel
tukivarsi (alumiininen) vasen
tukivarsi (alumiininen) oikea
puslat edellisiin (2kpl)
-Mitä vielä puuttuu listalta (mitä ne koiranluut ovat.. )?
-Alusta on muuten timmi (ei kolinaa tai takapään vaeltamista, ohjaus tiukka), mitkä olisivat todennäköisimmin kuluneimmat osat, jos aluksi vaihdattaisi vain ne?
-Teoriassa, jos vaihtaisi alumiinisten tukivarsien tilalle teräksiset (jotka ovat ½ hintaan), paljonko ajo-ominaisuuksiin tulisi negatiivista vaikutusta?
Comment