Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 tasonsäätöiskarit normaaleiksi.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommy T
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2004
    • 268

    E34 tasonsäätöiskarit normaaleiksi.

    Vaihdoin tuossa e34 525ix:ään takaiskarit. Autossa oli tuo peräpääntasonsäätö, nyt alle tuli normaalit iskarit.
    Ongelmana on, että kun tason säätöpumpulle menevän sähköliittimen irrottaa, niin mittaristoon jää palamaan luistosta varoittava merkkivalo. Mitenkähän tuo pumppu otetaan pelistä pois, niin ettei nuo merkkivalot herjaisi?
    ix---xi
  • Spetke
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 3452
    • Janakkala

    #2
    mittaristosta vaan polttimo pois helpoin homma
    ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

    Comment

    • jam75
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2003
      • 654
      • Tornio

      #3
      Originally posted by Spetke
      mittaristosta vaan polttimo pois helpoin homma
      Näinhän se homma menee..ei hyvää päivää taas

      Comment

      • Tommy T
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2004
        • 268

        #4
        Originally posted by Spetke
        mittaristosta vaan polttimo pois helpoin homma
        Voiskohan noita vastauksia ihan miettiä ennen kirjottelua... KIITOS!
        ix---xi

        Comment

        • 525iiäxä
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2005
          • 1849
          • Lappeenranta, Finland

          #5
          Saiskohan niitä letkuja jotenkin roplattua, että pumppais "tyhjää". Antais systeemin olla säätelevinään.

          Volvo V70 2.4T -02
          E30 323i -84 (taas)

          Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

          Comment

          • Tommy T
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2004
            • 268

            #6
            Originally posted by 525iiäxä
            Saiskohan niitä letkuja jotenkin roplattua, että pumppais "tyhjää". Antais systeemin olla säätelevinään.
            Tulppasin jo kaasu pallojen päädyt, mutta ei se varmaan kovin hyvää tee jos kuormattuna pumppu toimii kokoajan.
            ix---xi

            Comment

            • Spetke
              Bimmer Enthusiast
              • May 2005
              • 3452
              • Janakkala

              #7
              Originally posted by Tommy T
              Mitenkähän tuo pumppu otetaan pelistä pois, niin ettei nuo merkkivalot herjaisi?
              No oikea vastaus on : ei mitenkään...
              ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

              Comment

              • Tommy T
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2004
                • 268

                #8
                Originally posted by Spetke
                No oikea vastaus on : ei mitenkään...
                Onkohan varmaa tietoa?
                ix---xi

                Comment

                • djd1mm
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2006
                  • 123
                  • Salo

                  #9
                  Omassa 535:ssa on ollu mutta ei ollut kun ostin ?

                  Dodii.. Eli tuossahan on ihan selvästi ollu tuo LAD eli taka-akselin tasonsäätö.
                  Jollain konstilla se on kuitenkin saatu pois pelistä. Ainoa mitä on jäänyt, on ärsyttävä OBD -herja kun on kontti täynnä tai ajaa sopivan tiukkaan kurviin lujaa, tai johonkin töyssyyn, tms.

                  Tosin en tiedä mikä tämän tunnistaa kun ei siellä ole enään mitään kilkkeitä peräpäässä ?
                  Last edited by djd1mm; 21-05-2007, 20:38. Reason: lisäsin
                  Raasing > BMW 535i 1992 M30B35 > Gummit meni

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎