onko jollain kuvaa/kokemusta 9tuuman vanteesta jossa olisi 215/205 kummi päällä? (onko jollain kokemusta)
eli kuinka paljon se venyy siihen vanteen päälle tartteeko olla joku 50proviilinen rengas että venyy
onko jollain kuvaa/kokemusta 9tuuman vanteesta jossa olisi 215/205 kummi päällä? (onko jollain kokemusta)
eli kuinka paljon se venyy siihen vanteen päälle tartteeko olla joku 50proviilinen rengas että venyy
Sigussa majailevassa cäbissä on takana 215/40-16 kokoa olevat kumit 9" vanteilla. Näkyyhän nuo venyvän. En oo ite laitattanu, joten en tiedä, millanen homma on.
Sigussa majailevassa cäbissä on takana 215/40-16 kokoa olevat kumit 9" vanteilla. Näkyyhän nuo venyvän. En oo ite laitattanu, joten en tiedä, millanen homma on.
Ja kyllä on karseen näkösetki. Edessä ok, kun on kapeempi vanne ilmeisesti.
Eikö mahdu pyöriin vai miksi pitää venyttää noin vitun kapee tollaselle vanteelle? Ei ymmärrä.
Ja kyllä on karseen näkösetki. Edessä ok, kun on kapeempi vanne ilmeisesti.
Eikö mahdu pyöriin vai miksi pitää venyttää noin vitun kapee tollaselle vanteelle? Ei ymmärrä.
Ihan oon samaa mieltä Edessä on 205/45 renkaat 7,5" leveillä vanteilla (ennen oli 195/40 ja tyyli sama kun takana). Takarenkaat vaihtuu todennäkösesti 225/40:siin ens kesänä.
Ihan oon samaa mieltä Edessä on 205/45 renkaat 7,5" leveillä vanteilla (ennen oli 195/40 ja tyyli sama kun takana). Takarenkaat vaihtuu todennäkösesti 225/40:siin ens kesänä.
Kannaa tutkailla mahtuuko 225/45/16" taakse koska tilaa näyttäis olevan. Jos autossa on kunnon mateen nahkat, pitää sen olla tosi kentässä alustaltaan.
Kannaa tutkailla mahtuuko 225/45/16" taakse koska tilaa näyttäis olevan. Jos autossa on kunnon mateen nahkat, pitää sen olla tosi kentässä alustaltaan.
Jaahas, meni mun rengaskoosta keskusteluks. Ihan hyvä vaan, että ideoita tulee. Varmaan 225/45 olis myös sopiva. Tarkotus olis kyllä samalla pudottaa perää jonkin verran. Jouset on jo tulollaan ja katsotaan, mitä niillä saadaan aikaseksi. Tätä mun auton keskustelua/kommentointia vois jatkaa showroomin threadissa, ettei mene ihan kokonaan OT:ksi
itellä on 225/40/16 tällähetkellä edessä ja takana mutta aattelin että pistäis eteen jotkut 215 tjsp ku on ihan hirvee uraohjus tällähetkellä
En ole vielä kertaakaan tavannut tapausta, jossa uravetely johtuu renkaan leveydestä, useimmiten jokin alustan osa on vaihtokunnossa, renkaissa liian vähän paineita tai kulmat on säätöä vailla.
kyllä kaikki on alustassa kunnossa.. tiedä sit paljon tommosiin sitä painetta kuuluu pistää mut myyjä pisti ainakin 2.6 kaikkii oma mielipide on että tulisi varmasti parempi ajettava jos olisi hiukan kapeemmat etunakit mutta ostettu mikä ostettu. eipä tässä nyt enää pitkään ole kesää jäljellä jos ens vuonna sit
Comment