Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Sahaaminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pate
    Bimmer Rookie
    • Feb 2004
    • 44
    • Kuopio

    E34 Sahaaminen

    Tietääkö kukaan mikä voisi olla vikana/onko mikään?.
    Kesällä teki kerran, kun auto seiso vknlopun yli parkissa.

    Menin autoon et lähdempä ajamaan...
    Kappas vaan n.10 kertaa piti startata ennenkuin lähti.

    Ei ole koskaan tehnyt vastaavaa, mutta ei kyllä ole ollut noin pitkään ajamatta minulla kertaakaan.
    Kiitos!
    EX. -02 318i
    EX. -94 E38 740i manuaali
    EX. -91 518i alpinweiss
    EX. -96 318i touring
    EX. -90 M5 3.6 Alpinweiss II
    EX. -93 530i V8 Calybsorot metallic
    EX. -86 316 Alpinweiss
  • Carbonfiber
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2005
    • 5224
    • Hki 43

    #2
    Originally posted by Pate View Post
    Tietääkö kukaan mikä voisi olla vikana/onko mikään?.
    Kesällä teki kerran, kun auto seiso vknlopun yli parkissa.

    Menin autoon et lähdempä ajamaan...
    Kappas vaan n.10 kertaa piti startata ennenkuin lähti.

    Ei ole koskaan tehnyt vastaavaa, mutta ei kyllä ole ollut noin pitkään ajamatta minulla kertaakaan.
    Kiitos!
    Oiskohan, ett bensat hävinnyt jo kaasarist ja letkuist ja pumppu on joutunut pyörittämään gasot aina tankilta asti. Tuntuu kuitenkin aika paljolt toi kymmenen kertaa.
    Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
    Z3 Roadster 2.8 '98
    isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
    ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
    Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
    Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



    - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

    Comment

    • hednam
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2006
      • 957

      #3
      Vuoto jossain?

      2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!

      Comment

      • Bmw_e30
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2004
        • 1260
        • joutseno

        #4
        Originally posted by Pate View Post
        Tietääkö kukaan mikä voisi olla vikana/onko mikään?.
        Kesällä teki kerran, kun auto seiso vknlopun yli parkissa.

        Menin autoon et lähdempä ajamaan...
        Kappas vaan n.10 kertaa piti startata ennenkuin lähti.

        Ei ole koskaan tehnyt vastaavaa, mutta ei kyllä ole ollut noin pitkään ajamatta minulla kertaakaan.
        Kiitos!
        et kertonu tästä eteenpäi eli miten lähti sit seuraavilla käyntii vai pitääkö nykysi koko aja sahailee monesti.. eli viittais viallisee bensapumppuu... voi olla et ois menossa... mut jos on vaa hetkellinen nii vois luulla et on tosiaan puottanut vain bensapaineet niiku joku tossa jo sanoi eli syötöt kohillee ja kovaa ajoo
        ex 325i -85 325i
        325i soupe -92 325i

        Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

        Comment

        • Maniver
          BTCF Member
          • Apr 2005
          • 1953
          • Helsinki

          #5
          En millään viitsisi aloittaa enää uutta topicia ku tässähän on jo vastaavanlainen..

          Eli mulla e34 525i -88 ja ainakun se on parkissa hetken aikaa (n. 1h tai pidempään) joutuu venttaileen avain kaakossa pitkän aikaan ennenku autoon tulee eloa ja starttaa.. Ikäänkuin ei saisi soppaa oikee kunnolla alkuun että voikos se valahtaa jonnekkin eekolmenelosen synkimpään nurkkaan ja joutuu sieltä aina käskyn käydessä lähteä laahustaan kohti palotilaa..?

          Tattista vaan jo näin alkuun
          F20 125

          Comment

          • Carbonfiber
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2005
            • 5224
            • Hki 43

            #6
            Originally posted by Maniver View Post
            En millään viitsisi aloittaa enää uutta topicia ku tässähän on jo vastaavanlainen..

            Eli mulla e34 525i -88 ja ainakun se on parkissa hetken aikaa (n. 1h tai pidempään) joutuu venttaileen avain kaakossa pitkän aikaan ennenku autoon tulee eloa ja starttaa.. Ikäänkuin ei saisi soppaa oikee kunnolla alkuun että voikos se valahtaa jonnekkin eekolmenelosen synkimpään nurkkaan ja joutuu sieltä aina käskyn käydessä lähteä laahustaan kohti palotilaa..?

            Tattista vaan jo näin alkuun
            Joo eli ne paineet varmastikin katoavat jostain vuotokohdasta. Ei tuosta sinänsä mitään suurta haittaa ole, paitsi että starttia ja miestä syö.
            Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
            Z3 Roadster 2.8 '98
            isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
            ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
            Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
            Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



            - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

            Comment

            • ViisKolmeVitonen
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2004
              • 389
              • Kauhajoki

              #7
              Originally posted by Carbonfiber View Post
              Oiskohan, ett bensat hävinnyt jo kaasarist ja letkuist ja pumppu on joutunut pyörittämään gasot aina tankilta asti. Tuntuu kuitenkin aika paljolt toi kymmenen kertaa.
              Korjataan asiavirhe: e34 530i V8 on ruiskulla, eikä kaasarilla
              Ehhehee...
              Passat tdi -04

              Comment

              • Bemu500
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2005
                • 2992
                • INvaLA

                #8
                Originally posted by Maniver View Post
                En millään viitsisi aloittaa enää uutta topicia ku tässähän on jo vastaavanlainen..

                Eli mulla e34 525i -88 ja ainakun se on parkissa hetken aikaa (n. 1h tai pidempään) joutuu venttaileen avain kaakossa pitkän aikaan ennenku autoon tulee eloa ja starttaa.. Ikäänkuin ei saisi soppaa oikee kunnolla alkuun että voikos se valahtaa jonnekkin eekolmenelosen synkimpään nurkkaan ja joutuu sieltä aina käskyn käydessä lähteä laahustaan kohti palotilaa..?

                Tattista vaan jo näin alkuun
                Itellä oli 325i:ssä samanlainen homma ja lyötiin enste bensalinjaan painemittari ja katottiin mitä tapahtuu kun auton sammuttaa ja kas paineet tippu nollaan n. puolessa tunnissa... mutta mutta heti kun avaimesta käänsi(ei vielä startaten) niin paineet nousi takasi normaaliin 3,5 bariin... Ja loppujen lopuksi vika löytyi vuotavista suuttimista > todennäköisesti kasteli tulpat ja sen takia sahautti.. Eli en usko et sulla on mitään vuotoa vaan joko suuttimet kusee tai pumppu vetelee viimesiä....
                -Official member of BTCF-Sauna team-


                e91 325i -06

                Comment

                • Maniver
                  BTCF Member
                  • Apr 2005
                  • 1953
                  • Helsinki

                  #9
                  Ahaa! Tarkastampas tilanteen huomenissa josko tuo siitä paranis. Eihän tuo vielä suureksi haitaksi ole tullut mutta kyllähän se kyrsii :think

                  Tattista vaan ideoista.
                  F20 125

                  Comment

                  • Carbonfiber
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2005
                    • 5224
                    • Hki 43

                    #10
                    Originally posted by ViisKolmeVitonen View Post
                    Korjataan asiavirhe: e34 530i V8 on ruiskulla, eikä kaasarilla
                    Ehhehee...
                    Ai niin joo. Liikaa tullu puuhailtua tuol motot.netis, jossa suurin osa vehkeist on kaasaril.
                    Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                    Z3 Roadster 2.8 '98
                    isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                    ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                    Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                    Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



                    - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

                    Comment

                    • Pate
                      Bimmer Rookie
                      • Feb 2004
                      • 44
                      • Kuopio

                      #11
                      Kyllä se on nyt lähtenyt normaalisti käyntiin ton jälkeen.
                      Aina ekalla avaimen pyöräytyksellä..
                      Veikkaan et tossa paikallaan seisomisella olisi ollut jotain merkitystä asiaan.
                      Ja tosiaan tuntu et bensan saannissa ois ollu se "vika".
                      EX. -02 318i
                      EX. -94 E38 740i manuaali
                      EX. -91 518i alpinweiss
                      EX. -96 318i touring
                      EX. -90 M5 3.6 Alpinweiss II
                      EX. -93 530i V8 Calybsorot metallic
                      EX. -86 316 Alpinweiss

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎