e34 535 Kipinä hukassa APUA!!??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tontza82
    Newbiemmer
    • Aug 2006
    • 15

e34 535 Kipinä hukassa APUA!!??

Hittolainen sentään...nyt tuli outo vika! Auto toiminnu niinku unelma ja tänä aamuna tsekkasin mikä on boksin numero kun oon laittamassa lastun,niin sen jälkeen kun olin lähös kauppaan niin auto ei käynnisty! Starttaa hyvin mutta ei anna kipinää!??Mistä tää johtuu...omasta mielestäni en osunu enkä koskunu mihinkään??Nyt olis apu tarpeen et pääsee taas pöristelee??
  • Make540M60
    Bimmer Rookie
    • Oct 2005
    • 94
    • Kouvola

Motoronicin rele, kampiakselin asentotunnistin kunnossa? Sitten tietysti sulakkeet kannattaa tarkastaa.
    *E34 540 -94 ia.*
    *E34 525 -91*
    *E60 530d -03*
    *F10 525d -10*

Comment

• larmatin
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 1118
      • Perttula

Originally posted by Tontza82 View Post
      Hittolainen sentään...nyt tuli outo vika! Auto toiminnu niinku unelma ja tänä aamuna tsekkasin mikä on boksin numero kun oon laittamassa lastun,niin sen jälkeen kun olin lähös kauppaan niin auto ei käynnisty! Starttaa hyvin mutta ei anna kipinää!??Mistä tää johtuu...omasta mielestäni en osunu enkä koskunu mihinkään??Nyt olis apu tarpeen et pääsee taas pöristelee??
      kai kannattaisi tarkistaa omat
      tekemiset uudestaan ja miettiä siten mitä tehdä.
      tarkista sulakkeet.

Comment

• Leka
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 7701
        • Vilppula

Originally posted by Tontza82 View Post
        Starttaa hyvin mutta ei anna kipinää!??Mistä tää johtuu...omasta mielestäni en osunu enkä koskunu mihinkään??Nyt olis apu tarpeen et pääsee taas pöristelee??
        Originally posted by larmatin View Post
        kai kannattaisi tarkistaa omat tekemiset uudestaan ja miettiä siten mitä tehdä. tarkista sulakkeet.
        Näin juuri...
        sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

• Tontza82
          Newbiemmer
          • Aug 2006
          • 15

Elikkä kampiakselin asentotunnistin on putsattu mut mitattua en saanu kun mittari sökönä..sulakkeet on ehjii ja sit kun se ei anne bensaakaan mutta kun hyppylangalla laittaa niin alkaa B-pumppu surraa vimmatusti..enää kipinä hukassa,uutta relettä testattu

Comment

• Tontza82
            Newbiemmer
            • Aug 2006
            • 15

Boxi sökönä....uuden ostin supersepät tuolt raisost...pyynti oli 250 egee mut sain 230...plussaa oli se että taitaa olla boxis lastu ku auto kiertää 6900 ja jotain"en viitti" huudattaa ja menee paljon paremmin=)

Comment

Working...
            X