Hittolainen sentään...nyt tuli outo vika! Auto toiminnu niinku unelma ja tänä aamuna tsekkasin mikä on boksin numero kun oon laittamassa lastun,niin sen jälkeen kun olin lähös kauppaan niin auto ei käynnisty! Starttaa hyvin mutta ei anna kipinää!??Mistä tää johtuu...omasta mielestäni en osunu enkä koskunu mihinkään??Nyt olis apu tarpeen et pääsee taas pöristelee??
e34 535 Kipinä hukassa APUA!!??
Collapse
X
-
Originally posted by Tontza82 View PostHittolainen sentään...nyt tuli outo vika! Auto toiminnu niinku unelma ja tänä aamuna tsekkasin mikä on boksin numero kun oon laittamassa lastun,niin sen jälkeen kun olin lähös kauppaan niin auto ei käynnisty! Starttaa hyvin mutta ei anna kipinää!??Mistä tää johtuu...omasta mielestäni en osunu enkä koskunu mihinkään??Nyt olis apu tarpeen et pääsee taas pöristelee??
tekemiset uudestaan ja miettiä siten mitä tehdä.
tarkista sulakkeet.
Comment
-
-
Originally posted by Tontza82 View PostStarttaa hyvin mutta ei anna kipinää!??Mistä tää johtuu...omasta mielestäni en osunu enkä koskunu mihinkään??Nyt olis apu tarpeen et pääsee taas pöristelee??Originally posted by larmatin View Postkai kannattaisi tarkistaa omat tekemiset uudestaan ja miettiä siten mitä tehdä. tarkista sulakkeet.
Comment
-
Comment