Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 lämppärin ongelmia...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -JMV-
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 840
    • Etelä-Pirkanmaa

    E34 lämppärin ongelmia...

    Eli search nappulalla en löytänyt vastauksia tai sitten en vaan osaa
    Eli taka räppänöistä tulee pelkästään kylmää ilmaa vaikka olisi lämmöt säädetty täysille.Mistä lähteä etsimään vikaa?
    Toinen juttu on kun säätää lisää lämpöä kabiiniin, niin puhallus teho on laskee aika olemattomaksi?
    F82 harraste
  • O.K.
    Moderator
    • Nov 2003
    • 4854
    • Espoo

    #2
    Vian etsinnän voi aloittaa suunnittelijasta. Eli takana keskisuuttimista saa vain kylmää (raitista) ilmaa, lämmin ilma puhalletaan penkkien alta jaloille.

    Edessä on keskellä etuosuuttimien lämmitetyn/kylmän ilman välille, mutta taakse se ei vaikuta. Vähän aikaa sitten näin juuri jossakin kuva, jossa oli merkitty lämmin/kylmä/valittavissa olevat ilmansuuttimet.

    Tapahtuuko puhalluksen hidastumista vain kylmällä koneella? Ja luultavasti automaatti-ilastointi? Toi voisi liittyä siihen, että kovalla puhalluksella ilma ei ehdi lämmitä säätöä vastaavaksi -> hidastetaan puhallusta lämpimän ilman saamiseksi.

    Edit: toi takasuutinten ominaisuus on mainittu esim. käyttöohjeessa http://www.saunalahti.fi/%7Elkant/bm..._fin/1_046.jpg
    Last edited by O.K.; 10-10-2006, 10:09.
    Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
    Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon,
    E34 525i

    Comment

    • Leka
      BTCF Member
      • Sep 2003
      • 7701
      • Vilppula

      #3
      Originally posted by -JMV- View Post
      Eli search nappulalla en löytänyt vastauksia tai sitten en vaan osaa
      Eli taka räppänöistä tulee pelkästään kylmää ilmaa vaikka olisi lämmöt säädetty täysille.Mistä lähteä etsimään vikaa?
      Laitetaas taas kerran tuo kuva...

      sigpic

      BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


      Comment

      • -JMV-
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 840
        • Etelä-Pirkanmaa

        #4
        Asia selvä Kiitos vastanneille!


        Originally posted by O.K. View Post

        Tapahtuuko puhalluksen hidastumista vain kylmällä koneella? Ja luultavasti automaatti-ilastointi? Toi voisi liittyä siihen, että kovalla puhalluksella ilma ei ehdi lämmitä säätöä vastaavaksi -> hidastetaan puhallusta lämpimän ilman saamiseksi.
        Mielestäni myös lämpimällä koneella:think Täytyy tarkistaa asia ja automaatti-ilmastointi löytyy.
        F82 harraste

        Comment

        • -JMV-
          BTCF Member
          • Feb 2005
          • 840
          • Etelä-Pirkanmaa

          #5
          Eli vielä painitaan ongelman kanssa, eli 10-15 asteen kohalla puhaltaa normaalisti, mutta heti kun lämpöä lisää, niin puhallus on tosi olematon.

          Hyviä vinkkejä kaivataan.
          F82 harraste

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎