No Moro vaan...
Sain edellisen auton ostajalta vaihdossa 525 12v bemun eli ilmeisesti M20B25 tekniikan omaavan auton...oikeasti 520 mutta tekniikka vaihdettu rek otteessa maininta että vaihdettu 20 k6 (merkinnästä ei täyttä varmuutta koska en muista sitä ulkoa)
Ja siihen tulisi tehdä remonttia, venttiilit nakuttaa, kansipahvi ilmeisesti vuotaa pakosarjan puolelta ja jakoremmi pitäisi vaihtaa tai olisi varmaan kannattavaa kun edel. vaihdosat ei tietoa.....ja aamu uninen, jonkun aikaa (yli 2tuntia) sammuneena autoa käynnistäessä käy vähän sekalaisilla kierroksilla (400-900) ja jos painat vähän kaasua niin sammuu noi parin minuutin oottamisen jälkeen pystyy lähteen norm. liikkeelle...Mistä saisi opuksen tai jonkun kirjasen tuohon remmin ym osien vaihtoon ja kaikki tieto otetaan mieluusti vastaan...Kiitän jo etukäteen jos joku tietäisi näistä asioista...
onlymanual
Sain edellisen auton ostajalta vaihdossa 525 12v bemun eli ilmeisesti M20B25 tekniikan omaavan auton...oikeasti 520 mutta tekniikka vaihdettu rek otteessa maininta että vaihdettu 20 k6 (merkinnästä ei täyttä varmuutta koska en muista sitä ulkoa)
Ja siihen tulisi tehdä remonttia, venttiilit nakuttaa, kansipahvi ilmeisesti vuotaa pakosarjan puolelta ja jakoremmi pitäisi vaihtaa tai olisi varmaan kannattavaa kun edel. vaihdosat ei tietoa.....ja aamu uninen, jonkun aikaa (yli 2tuntia) sammuneena autoa käynnistäessä käy vähän sekalaisilla kierroksilla (400-900) ja jos painat vähän kaasua niin sammuu noi parin minuutin oottamisen jälkeen pystyy lähteen norm. liikkeelle...Mistä saisi opuksen tai jonkun kirjasen tuohon remmin ym osien vaihtoon ja kaikki tieto otetaan mieluusti vastaan...Kiitän jo etukäteen jos joku tietäisi näistä asioista...

onlymanual
Comment