Announcement

Collapse
No announcement yet.

520i E34 lämmityslaitteen puhallin ei toimi.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • antonkar
    BTCF Member
    • Mar 2006
    • 7
    • Äänekoski

520i E34 lämmityslaitteen puhallin ei toimi.

Olisikohan tietoa mikä vaivaa, kun viimesyksynä ilmastointi temppuili, eli välillä puhalsi pelkkää kuumaa ja välillä vain kylmää. Pärjäsin sen kanssa kyllä jotenkuten tähän syksyyn.

Mutta alkusyksystä puhallin rupesi lisäksi temppuilemaan siten, ettei aina lähtenyt päälle, muutaman viikon kuluttua lähti enää satunnaisesti päälle tai vasta muutama kilometri ajettua, olin yhdistävinäni sen myös että lähti päälle kun täräytti jostain kuopasta tai muusta kolauksesta. Nyt se ei lähde päälle enää ollenkaan!

Olisikohan vaan hiilet menny puhaltimesta? Onkohan ne kätevät vaihtaa? Vai voiko olla muualla vikaa kun se lämmityskin temppusi ihan miten sattuu?

Olen purkanut puhaltimen esiin konehuoneen puolelta, mutta sitä kautta ei ainakaan tunnu saavan puhaltimen suojamuovikoteloita irti, joten en saa puhallinta irti autosta ollenkaan. Mikä avuksi? Joutuuko purkamaan kojelaudan kokonaan pois?
    320d touring -04
  • Raine
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 2603
    • N/A

.........
    Last edited by Raine; 19-06-2013, 15:26.
    ///Motorporot

Comment

• Leka
      BTCF Member
      • Sep 2003
      • 7701
      • Vilppula

Originally posted by antonkar View Post
      ...Mutta alkusyksystä puhallin rupesi lisäksi temppuilemaan siten, ettei aina lähtenyt päälle, muutaman viikon kuluttua lähti enää satunnaisesti päälle tai vasta muutama kilometri ajettua, olin yhdistävinäni sen myös että lähti päälle kun täräytti jostain kuopasta tai muusta kolauksesta. Nyt se ei lähde päälle enää ollenkaan!

Olisikohan vaan hiilet menny puhaltimesta? Onkohan ne kätevät vaihtaa? Vai voiko olla muualla vikaa kun se lämmityskin temppusi ihan miten sattuu?

Olen purkanut puhaltimen esiin konehuoneen puolelta, mutta sitä kautta ei ainakaan tunnu saavan puhaltimen suojamuovikoteloita irti, joten en saa puhallinta irti autosta ollenkaan. Mikä avuksi? Joutuuko purkamaan kojelaudan kokonaan pois?
      Samalla tavalla oireili omakin lämppärin puhallin viime keväänä ja hiilethän sieltä oli lopussa. Behrin puhaltimeen hiilien koko on 8x10mm, eikä ne montaa euroa maksa.

Puhallin otetaan E34:ssa pois konehuoneen puolelta, tuossa yksi ohje hommaan.
      sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎