Kyllähän se sinne menee jos se tikku ei ole aivan palasina ja polttimo ottaa sinne kantaan kunnolla kiinni. Vähän ne tuppaa olemaan hapertuneet ne päät mutta en ainakaan itse ole niitä koskaan joutunut uusimaan niitä tikkuja.
Sinne ne uppoaa kun sievästi laittaa ja tunnustelee, sitte ku on kohdillaan niin pyöräyttää lukituksen kiinni. Edellyttäen tietty ettei ne nastat ole rikki sieltä umpiosta.
Jos nyt kuitenkin meinaat uusia ne tikut niin suositteleen käymään purkaamolla jos tosiaan uudet tikut maksaa sen 140€.
pistetään vehkeet paskaksi ja katotaan sitte miten se homma ois Pitäny tehdä..
onko joku onnistuunesti vaihatnut parkit e34.seen
jos on niin kertokaa miten saitte pötkön takasin paikalleen..
nimim...vittuuntunut
No onhan se ehkä ensikertalaiselle lampunvaihtajalle astetta vaikeampi asia... Raottamalla valojen ympärillä olevaa maskia joka on parilla pikkuruuvilla yläreunasta kiinni näkee kyllä mihin sitä polttimonpidintä sohii. Seuraavalla kerralla polttimonvaihto sujuu jo huomattavasti paremmin, ehkäpä
Kyllä se reikä löytyy kun hieman tunnustelee ensin kädellä mihin se "paketti" pitää ujuttaa. Ei aluksi helpoimpia hommia, mutta kun sen oppii niin se on naps ja kops -homma
Kyllä se reikä löytyy kun hieman tunnustelee ensin kädellä mihin se "paketti" pitää ujuttaa. Ei aluksi helpoimpia hommia, mutta kun sen oppii niin se on naps ja kops -homma
Itse kirosin parkin polttimon vaihdossa sen tikun irrottamisessa. Takaisin muistaakseni meni helposti.
OT:
Seuraavassa katsastuksesta määrättiin kuskinpuoleinen lähivaloumpio vaihtoon, heikon valotehon ja täysin vääristyneen valokuvion takia. Umpiota vaihtaessa, selvisi syy vääristyneeseen valokuvioon . Umpiossa pyöri "ylimääräinen" parkkivalon poltin.:think Edellisellä omistajalla ollut hankaluuksia vaihdon kanssa :think
/OT
Itse veistelin siitä "kepistä" ne muhkurat pienemmäksi,jolloin sen kepin sai sinne työnnettyä helpommin.Lukitukset ym.toimii kuitenkin ihan normaalisti.
Oli sama ongelma alussa ja jouduin poistamaan umpiota koska siinä pyöri jo kaksi lamppua. Toiselle puolelle laitoin vähän pikaliimaa(loctite) jotta lamppu pysyisi kannassa kiinni sillä aikaa kun sävelsin sen pakkasessa paikoilleen.
Mistä hemmetin tikuista ja kepeistä te oikeen puhutte?
Tietysti kaikki on vaikeeta jos peukku on keskellä kämmentä.
Edit:Ai tommonen tikku(ETK), enpä muista nähneeni.
Comment