Eli 520 E34 -89 M20 pukkaa öljyä imusarjaan. Motti ei savuta, päästöt on ok. Ei siin mitään, mutta kun ajaa 50km imusarjan putsauksen jälkeen, öljy taas valuu jo ilmamäärämittarilla asti ja kohtapuoleen myös ilmanputsarikin on öljystä märkä. HELP! Mikä vikana?
Ainakin seuraavissa on keskusteltu samasta asiasta, tosin auto on ollut keskusteluissa jokin muu kuin e34 -89:
Olen kuullut huhuja että olisi joku seuraavista:
- joku huohotinputki kampikammion ja kannen välillä tukkeessa
- öljyt vaihtoon, vanha öljymennyt 'ohueksi'
- venttiilin ohjurin kumit on väljät
- venttiilit kantaa, kansiremontin jälkeen pitäisi säätää rakotulkilla venttiilin välykset uudelleen
- moottori on väljä (sanokaa ny *** että se ei oo tämä... koska sitte isompi remontti lienee edessä )
- joku muu, mikä?
Voitteko kirjoittaa kokemuksistanne M20 mottiin liittyen, kuinka iso remppa olisi eessä ja mitä pitäisi ottaa irti että pääsisi vikaan käsiksi. Toivottavasti vastauksista on apua muillekin saman kirotun ongelman kanssa painiville!
Ainakin seuraavissa on keskusteltu samasta asiasta, tosin auto on ollut keskusteluissa jokin muu kuin e34 -89:
Olen kuullut huhuja että olisi joku seuraavista:
- joku huohotinputki kampikammion ja kannen välillä tukkeessa
- öljyt vaihtoon, vanha öljymennyt 'ohueksi'
- venttiilin ohjurin kumit on väljät
- venttiilit kantaa, kansiremontin jälkeen pitäisi säätää rakotulkilla venttiilin välykset uudelleen
- moottori on väljä (sanokaa ny *** että se ei oo tämä... koska sitte isompi remontti lienee edessä )

- joku muu, mikä?
Voitteko kirjoittaa kokemuksistanne M20 mottiin liittyen, kuinka iso remppa olisi eessä ja mitä pitäisi ottaa irti että pääsisi vikaan käsiksi. Toivottavasti vastauksista on apua muillekin saman kirotun ongelman kanssa painiville!
Comment