Olen kuullut että m30 koneissa pitäis aina silloin tällöin tehdä kansi remontti/tarkastus. Nyt kiinostais tietää miten voin tehdä moottori tarkastuksen että onko kaikki hevoset vielä tallissa vai ovatko jotkut jo karannut? Kaveri sanoi että viedään se penkkiin, mutta onko tämä paras tapa ja saako silloin selville muutakin kuin Hv/Nm. autolla on ruuvattu +364000 ja siihen ei mun tietääkseni ole tehty minkäänlaista kone remonttia. Ja kyllä se vielä ihan hyvin pelittää mutta ihan vaan varmuuden vuoksi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 535 -92 moottori/kansi tarkastus
Collapse
X
-
Originally posted by Bamba View PostOlen kuullut että m30 koneissa pitäis aina silloin tällöin tehdä kansi remontti/tarkastus. Nyt kiinostais tietää miten voin tehdä moottori tarkastuksen että onko kaikki hevoset vielä tallissa vai ovatko jotkut jo karannut? Kaveri sanoi että viedään se penkkiin, mutta onko tämä paras tapa ja saako silloin selville muutakin kuin Hv/Nm. autolla on ruuvattu +364000 ja siihen ei mun tietääkseni ole tehty minkäänlaista kone remonttia. Ja kyllä se vielä ihan hyvin pelittää mutta ihan vaan varmuuden vuoksi.
-
-
Originally posted by SledgeHammer82 View PostEiköhän se riitä kun venttiilien säädön yhteydessä tarkastaa, että nokkien voiteluputken kiinnitysruuvi ei ole päässyt löystymään, tai jos haluaa hifistellä niin jopa putsaa tuon putken. Muuten kai voisi tokasta jenkkisanonnan, että jos se ei ole rikki, niin älä korjaa sitä.Banjoruuvit joissa on lukite erottaa siitä että niiden kannassa on sorvattu ura ja ne eivät löysty niin helpolla kuin vanhemmat joissa ei tuota uraa ja lukitetta ole, lisää aiheesta E34 FAQ:ssa. Voiteluputkea ei kannata yrittää puhdistaa, vaan vaihtaa se suosiolla uuteen jos on tarvetta.
Comment
-
-
no venttiilit on säädetty ja näin pois päin. Kai se sitten on niin tykki kone että ei meinaa millään hajoa HYVÄ NÄIN(Vaikka en minä sitä yritä hajottaa) on vaan ollu semmoisia kokemuksia että jos ei vuoteen ole tarvinnut tehdä mitään suuria huoltoia niin sitten paukkuu yht äkkiä. Eli LAATUUN voi LUOTAA
Comment
-
Comment