eli olen katsellut noita keskin KT4 New Racer-vanteita taakse 11x18" kokoisina e34:ään, miten on olisiko mitään toivoa saada takana pyörimään raapimatta kaareen/iskaritolppaan? takakaaret on mankeloitu ja alustana -50/-20 koni sport. ja mikähän olisi noille sitten hyvä et 10 vai 35? vai pitääkö tyytyä 9,5" leveään vanteeseen takana? auto e34 535i
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 ja 11x18" takavanteet?
Collapse
X
-
Itselläni on Azev 10x17" ja 255/40-17 renkaat. ET 20. Ja on tiukkaa jo noi. On meinaan todella lähellä sisäpuolelta takatukivartta ja myös ulkopuolella lokarinkaarta. Lokarin kaaret on taivutettu sisään ja ylöspäin niin paljon kuin saa. Itse asiassa tuossa syksyllä meni jopa kumi paskaksi kun otti jostain syystä kiinne tukivarteen. Mut ulkopuolellakin oli kulumaa. Toisella puolella ei mitään ongelmaa. En oikein tiedä missä vika, pitääpi tutkia.
Mut 11" on aika tiukka ilman isompia muutoksia. Varsinkin jos matala auto. Auto e34 -88.BMW e61 545 -05 Touring
Ex. BMW e39 540 -97 Touring
Ex. BMW e34 530 V8 -93 Touring
Ex. BMW e34 520 -88
Comment
-
-
Ootteko kattonut paljon teillä on kumin ja tukivarren välissä tilaa?
Toisella puolella ei ole ongelmaa mut toisella on jotain. Se on kumma kun on ottanut kiinne molemmilta puolilta, siis lokarin kaareen ja myös tukivarteen.
Takana oli Dunlopin 255/40-17 renkaat et ei ne nyt hirveen pullukat ole.BMW e61 545 -05 Touring
Ex. BMW e39 540 -97 Touring
Ex. BMW e34 530 V8 -93 Touring
Ex. BMW e34 520 -88
Comment
-
-
Kyllä sitä kaarta saa paljon rullailla, jos meinaa laittaa tuon 11" leveän taakse.
Mulla oli 535:ssa 10" leveä takavanne 255/40/17 kumilla eikä montaa milliä jäänyt tukivarresta.
Tosin eipä siitä oltu kovin paljon kaariakaan rullattu, mutta otti joskus 3 henkilöä takana kyllä kiinni.BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
-
Originally posted by xtc View PostMutta miksi käyttää 255/40 pullakumia? Mulla on nyt e36:sessa 10,5" levee 18" ja päällä 245/35. Robi pokkas kaaret ja nyt pyörii niin hyvin että voi madaltaa lisää.
mut alkuperäiseen aiheeseen; tuo et35 ei varmaankaan mene, ottanee sisäpuolelta kiinni, joten taitaa olla ainut? mahollisuus ottaa tuo et10. ja tämähän tarkoittaa sitä, että esmes itellä alla olevaan 10x18" et18(tai 19) verrattuna tulee about 20mm ulommas. kuinka lähelle sisäpuolella menee, en tiedä.
mut tuntus näin äkkiseltään, että mahtuu esimerkiksi 255/35 kumilla kunhan kaaria on pokattu tarpeeksi. ja laittaa jäykät jouset ja/tai korkeet pohjauskumet kaveriksi ni ei pääse turhan syvään niiaamaan. tai miksei voi laittaa kapeemmanki kumen, onhan noita 215 nähty 10" vanteella joten...:think
tämähän oli siis pelkkää spekulointia ja tuosta sisäpuolesta en tosiaankaan tiedä, kuin lähelle tulee.
niin ja tosiaan saahan speisereillä sen et:n just kohalleen jos ottaa sen et35Last edited by Martti; 08-12-2006, 18:17.
Comment
-
Comment