Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 parkkivalo pimeänä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hökötin
    Bimmer Rookie
    • Sep 2006
    • 62
    • Inkoo

E34 parkkivalo pimeänä

Morjens!

Olen yrittänyt itse vaihtaa parkkivaloa BMW:hen, mutta se tuntuu kummallisen vaikealta. Ensinnäkään se kokolasinen polttimo ei pysy kunnolla siinä noin 20 cm tikun päässä. Olen jo hukannut ainakin kolme polttimoa BMW:n moottoritilaan, polttimo on ponnahtanut pois siitä "tikusta" kun olen käsituntumalla yrittänyt asentaa sitä polttimoa. Paljaalla silmällä ei pysty näkemään kohteeseen, eikä myöskään kameralla pysty ottamaan kuvaa. Pystyttekö auttamaan asiassa, vai tilaanko suosiolla korjaamolta ajan (yhden vaivaisen) polttimon vaihtamiseen?
  • Scitso
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2002
    • 2816
    • Kuusankoski

Rauhassa ku laittaa ni se onnistuu, tikun nokkaan vaan se polttimo kiinni ja ujutat paikalleen umpioon sen. Ei ole kaikista käyttökelposin parkii e34. Jos tuntuu ettei se polttimo siinä pysy niin voi niitä liuskoja koittaa muokata ettei se purista liikaa sitä polttimoo.
    E34 525i Touring -96 "Iris"
    E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
    E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
    E46 328ia Sedan -98 "HOI"
    E61 530d Touring -04

ex. E39 520ia Touring -98
    ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
    ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
    ex. E28 520i -82

Comment

• Oldtimer
      Bimmer Fanatic
      • May 2006
      • 350
      • Ähtäri

Itse kävin suosiolla ostamassa uudet "tikut" ja alkoi polttimot pysymään paikallaan.
      ----: Fuck The Fuel Economy :----

Z3 2.8i Supercharged - E92 335i

Comment

• Hökötin
        Bimmer Rookie
        • Sep 2006
        • 62
        • Inkoo

Tässä joku kuukausi sitten vaihdoin molemmat parkkipolttimot. Ostin toiseen uuden "tikun", eli siis se kanta. Hyvänä vinkkinä huomasin näin jälkikäteen, että sitä tikkua pitää työntää hyvinkin syvälle ennen kuin polttimo on paikoillaan valoumpiossa.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎