Eilen aamulla tuo lähti vielä käyntiin laakista. Päivällä töiden jälkeen sai vieteriä antaa pitkään kylmällä koneella. Samoin kun auto ehti kauppareissun ajan n.20 min seistä niin käyntiinlähtö oli vaivalloista. Tänään aamulla vieteriä piti antaa jo 10-20 sekuntia ennen kuin lähti.
Töistä lähtiessä sitten kokeilin kääntää virta-avainta 2 asentoon ja pitää siinä n.20 sekuntia. Tämän toistin 3 kertaa ja auto lähti käymään taas laakista. Äsken tuli pihalla kaiveltua sen verran jotta suuttimilta lähtevät paluuletkut ovat kuivia, kuten myös suuttimien ympäristö. Polttoainesuodattimelta lähtevä muoviputki on sen verran tummunut jottei näe meneekö ilmaa vai ei.
Käytin sitten polttoainesuodattimelle tulevan letkun irti. Eikö siitä pitäisi tulla löpöä kun virta-avaimen kääntää 2 asentoon? Tuossa mun kärryssä löpöä tulee vasta kun moottori hörähtää käyntiin. Yritin noita vanhoja juttuja kaivella, mutta sopivaa vinkkiä ei löytynyt. Eikös tuo siirtopumppu kuitenkin toimi kun suodattimelle tulee löpöä auton käydessä.
Töistä lähtiessä sitten kokeilin kääntää virta-avainta 2 asentoon ja pitää siinä n.20 sekuntia. Tämän toistin 3 kertaa ja auto lähti käymään taas laakista. Äsken tuli pihalla kaiveltua sen verran jotta suuttimilta lähtevät paluuletkut ovat kuivia, kuten myös suuttimien ympäristö. Polttoainesuodattimelta lähtevä muoviputki on sen verran tummunut jottei näe meneekö ilmaa vai ei.
Käytin sitten polttoainesuodattimelle tulevan letkun irti. Eikö siitä pitäisi tulla löpöä kun virta-avaimen kääntää 2 asentoon? Tuossa mun kärryssä löpöä tulee vasta kun moottori hörähtää käyntiin. Yritin noita vanhoja juttuja kaivella, mutta sopivaa vinkkiä ei löytynyt. Eikös tuo siirtopumppu kuitenkin toimi kun suodattimelle tulee löpöä auton käydessä.
Comment